توضیحات شرکت برق درباره قطع برق در نوشهر و چالوس

به گزارش رکنا از مازندران؛  توزیع برق غرب مازندران در پی قطعی برق تعدادی از مشترکان در نوشهر و چالوس از اتصال جریان برق خبر داد و اعلام کرد؛ به دلیل شکستگی و افتادن درختان بر روی فیدرهای برق مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده بود.

بر اساس این گزارش؛ از صبح امروز برق تعدادی از مشترکان برق غرب مازندران به دلیل وزش شدید باد و باران سیل آسا طی ساعاتی قطع شده بود، اکنون روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران طی گزارشی از برق‌دار شدن تمامی مشترکان آسیب دیده از بارش شدید خبر داد.

در این اطلاعیه اعلام شد؛ با توجه به میزان بارش شدید همراه با باد در منطقه چالوس و نوشهر، تعداد محدودی از فیدرهای برق منطقه به دلیل شکستگی و افتادن درختان بر روی شبکه که منجر به سیم پارگی و آسیب تجهیزات شبکه شده، مدت کوتاهی بی برق شدند. از همان لحظات اولیه اکیپ های اتفاقات و عملیات شبکه به محل های موردنظر اعزام شده و از طریق نقاط مانوری فیدرهابرقدار شدند.

در ضمن فرماندار چالوس با اشاره به خبری مبنی بر قطعی برق در این شهرستان که ناشی از بارندگی‌ امروز بوده است، گفت: تنها در دارکلا چالوس به علت اشکال فنی برق قطع شد که در حال برطرف شدن است.

مازندران / مسعود پاشنا