کشف 27 سلاح شکاری در مازندران

به گزارش رکنا از مازندران؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت و گو با خبرنگار رکنا، اظهار کرد که ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان از متخلفان شکاروصید ۲۷ قبضه سلاح شکاری کشف کردند:

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل با همکاری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه دشتسر از شکارچیان غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری ، لاشه پنج قطعه پرنده (چهار قطعه خوتکا و یک قطعه مرغابی) و تعداد زیادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

بر اساس این گزارش؛ در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل  حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت از صیادان غیرمجاز ۷ رشته دام هوایی صید پرندگان  کشق و ضبط و یک قطعه پرنده آبزی گرفتارشده در دام هوایی را رهاسازی کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر حین گشت و کنترل در آبندان  عزیزک (اسپه انون) ۲ قبضه سلاح شکاری ، یک قطعه کاکایی  و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل حین گشت و کنترل در مناطق حوزه استحفاظی  ازشکارچیان غیرمجاز ۷ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گشت و کنترل در آب‌بندان بصرای بخش لاله آباد از شکارچیان غیرمجاز ۱۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگری بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در کیاسر ماموران اداره پارک ملی حین گشت و کنترل در مناطق آزاد از یک شکارچی حین شروع به شکار ۱ قبضه اسلحه بادی کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در منطقه صحرای قلعه پایان  از صیادان غیرمجاز ادوات صید و شکار و چهار رشته دام هوایی  جمع آوری و هشت عدد پایه های چوبی دام را تخریب کردند.

رکنا مازندران/ مسعود پاشنا

کدخبر: 1048194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟