عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از رضا آشفته

به گزارش رکنا به نقل از مرکز روابط عمومی صندوق اعتباری هنر ، سید مجید پور احمدی امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه با حضور در بیمارستان محل بستری رضا آشفته ، ضمن عیادت، جویای آخرین وضعیت درمانی وی شد.

دراین دیدار مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابلاغ سلام سید عباس صالحی در گفتگو با پزشک معالج و خانواده وی در جریان آخرین وضعیت درمانی این هنرمند قرار گرفتند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: توجه به سلامت اصحاب فرهنگ و هنر از مهمترین اهداف تکلیفی و مستمر صندوق هنر است.

پوراحمدی با اشاره به فعالیت های صندوق اعتباری هنر در حمایت از جامعه فرهنگ و هنرگفت: فعالان عرصه فرهنگ و هنر در حوزه بیمه مورد حمایت همه جانبه صندوق اعتباری هنر هستند و صندوق تلاش می کند به اموردرمانی هنرمندان رسیدگی ویژه کند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه به برخی از اقدامات انجام گرفته در سال های اخیر برای رضا آشفته اشاره و افزود: تلاش ما در صندوق هنر این است که تا حد امکان نیازهای مالی و درمانی ایشان را برطرف کنیم و روند درمانی این هنرمند عرصه تئاتر و سینما بصورت مستمر از سوی صندوق اعتباری هنر پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نیز در دیدار با این هنرمند اظهارداشت: آقای دکتر صالحی وزیر فرهنگ، پیگیر وضعیت درمانی شما هستند .

حسینی پور در ادامه افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردان کسانی هستیم که در راه اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گام برمی دارند و تلاش می کنیم حداقل امنیت خاطر را در میان فعالان این حوزه ایجاد نماییم.

کدخبر: 1049807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟