عکس‌ اسطوره میلان و همسر ایرانی‌اش در تهران / دین سیدرف چیست ؟!

کلارنس سیدورف ، اسطوره باشگاه میلان و ستاره سابق باشگاه‌های رئال مادرید و اینتر هفته گذشته به همراه همسر ایرانی خود در تهران حضور داشت. سیدورف برای شرکت در یک برنامه تبلیغاتی راهی ایران شده بود.

او برای ایرانی ها از شهرت و  محبوبیت بیشتر برخوردار است چرا چندسالیت با یک خانم ایرانی ازدواج کرده و به شدت نیز به هم علاقه دارند و علاقه سیدورف به همسر ایرانی اش به قدری زیاد بوده که حتی حاضر شده دین خود را از مسیحیت به اسلام بیاورد. مسلمان شدن سیدورف یکی از اتفاقات جنجالی بود که در سراسر دنیا بازتاب داشت.

سیدورف پیش از این هم به تهران آمده و این چندمین سفرش بود.

کلارنس سیدورف

همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟

 کلارنس ۴۵ ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. برخی منابع می‌گویند او دانش‌آموخته الکترونیک است و برخی منابع رشته تحصیلی او را بازرگانی اعلام کرده‌اند. این زن ایرانی در پروفایل اینستاگرامش خودش را سفیر جهانی «اسکاویا» و سفیر حسن‌نیت بنیاد «هرثور» معرفی کرده است.

تا چند ماه بعد از رسانه ای شدن ازدواجشان هم کلارنس در صفحه اینستاگرامش عکسی از سپیده منتشر نکرده بود، اما حالا نه تنها با این زن ایرانی عکس در اینستاگرامش دارد، بلکه همواره در مراسم‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند. سپیده مکرمتی دو فرزند هم به نام‌های نیما و دیاکو از ازدواج قبلی‌اش دارد.

در آخرین مصاحبه سیدورف با ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۰ هم این ستاره پیشین نارنجی‌ها گفت که حالا ایران در زندگی شخصی هم بسیار به او نزدیک‌تر شده است.

کدخبر: 936736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟