فیلم غمگین ترین مصاحبه مازیار لرستانی بعد  تغییر جنسیت ! / برخورد زشت مردم !

مازیار لرستانی / تئاتر مازیار لرستانی / تغییر جنسیت مازیار لرستانی / همسر مازیار لرستانی / مازیار لرستانی بازیگر

مازیار لرستانی (شهره لرستانی ) بازیگر معروف و مشهور سینما و تلویزیون است که سال ها با جنسیت زن فعالیت هنری کرده و در فیلم وسریال های زیادی حضور پیدا کرده است. این بازیگر پس از مدتی عمل تغییر جنسیت انجام داده و به صورت قانونی درحال حاضر مرد شده است. این بازیگر پس از عمل تغییر جنسیتش تنها در یک تئاتر اخیرا بازی کرده است. مازیار لرستانی به تازگی مصاحبه ای درخصوص عمل تغییر جنسیتش انجام داده است.

مازیار لرستانی می گوید:به من می گویند خانم مازیار تا لجم را در بیاورند، پنجاه و شش سال صبر کردم تا بتوانم به این وضع برسم !

مردم من هنوز زنده‌ام

مازیار لرستانی

بیوگرافی مازیار لرستانی (شهره سابق)

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران ، بازیگر و کارگردان تئاتر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با افتخار خود را یک لر معرفی می کند.

خانواده و اصالت

پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. یک خواهر و یک برادر دارد، نام کاملش «شهره صالحی لرستانی» است که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم.

مازیار لرستانی

علاقه به هنر از کودکی

همیشه گروه تئاتر مدرسه با من بود، از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم. آن اوایل که بلد نبودم بنویسم حفظ می کردم ، نمایشنامه‌ نویسی که بلد نبودم اما قصه‌ هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم و با گروه تئاترمان اجرا می کردم.

مازیار لرستانی

دانشگاه و شروع تئاتر

در سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۹ ساله بود از شهر همدان که مدتی بخاطر شغل پدر ساکن آنجا بودند به تهران بازگشتند سپس دیپلم گرفت و بلافاصله وارد دانشگاه هنر شد.در همان ترم اول که اکثرا دروس عمومی بود غرق تئاتر شد و ۱۷ نمایش را به کارگردانی خود بروی صحنه برد سپس خود نیز کم کم وارد بازی شد.

جلوی دوربین

در سال ۱۳۶۵ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال «اُغُر بخیر» اولین بار وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه بازی اش فیلم «نیاز» در سینما بود. بازی در سریال «آپارتمان» در سال ۱۳۷۱ کنار چهره هایی چون در کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی ، امین تارخ، حمید جبلی و آتیلا پسیانی او را به شهرت رسید.

مازیار لرستانی

ازدواج

در فضای مجازی خصوصا در برخی سایت ها خبر ازدواج من و حتی بچه های من آمده است که برای خودم هم جالب بود اما من هرگز ازدواج نکرده ام.

کارگردانی

ایشان فعالیت کارگردانی در عرصه تصویری را از سال ۱۳۷۹ با سریال «در پوست شیر» شروع کرد و تاکنون ۶ کار تلویزیونی و یک فیلم سینمایی هم ساخته است.

مازیار لرستانی و رسول خادم

کدخبر: 934691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟