نگاهی به کمد لباس لاکچری عادل فردوسی‌پور؛ مردی که هم شرف دارد و هم استایل

عادل فردوسی‌پور از آن چهره‌های محبوبی است که تقریبا مخالفان اندکی دارد و کسانی که به او نقدهایی وارد می‌کنند هم باور دارند که کارش را خوب بلد است. رفتاری حرفه‌ای دارد و مجهز به جذابیت‌های لازم در دنیای رسانه است. او با هوشمندی می‌تواند نبض مخاطب را در دست بگیرد و مطابق میلش رفتار کند. البته محتوایی که ارائه می‌دهد، غنی است و ارزش طرفداری دارد. یکی از ویژگی‌های او خوش‌پوشی است.

 

عادل فردوسی پوراو در انتخاب لباس معمولاً متفاوت از مجریان دیگر عمل می‌کرد و این روزها که در فضایی مستقل‌تر مشغول به فعالیت است هم کماکان به استایلینگ توجه دارد. در ادامه، نگاهی به تیپ و استایل عادل خواهیم داشت و به شما می‌گوییم که ویژگی‌های شاخص او در این زمینه چیست.

رعایت کدهای پوششی

عادل فردوسی پور

عادل همیشه در موقعیت‌های رسمی از کت‌وشلوار استفاده می‌کند. این یعنی به کدهای پوششی واقف است و با احترام به مراسم و موقعیتی که در آن قرار می‌گیرد، در مسیر تدارک‌دیدن استایل و ظاهر خود قدم برمی‌دارد. کت و شلوارهایش هم همیشه خوش‌دوختند و از پارچه‌هایی مناسب دوخته شده‌اند. دوخت و کیفیت لباسی که به تن هرکس می‌بینیم، اثرگذاری زیادی روی قضاوتمان از کلیت استایل او دارد. فردوسی‌پور همیشه اوت‌فیت‌های باکیفیتی در موقعیت‌های رسمی انتخاب کرده و از این نظر هم نمره خوبی می‌گیرد. جنس و رنگ کت و شلوارهایش هم مطلوب‌اند و مشخص است که با سلیقه خوب و صرف زمان در این زمینه، تصمیم‌گیری می‌کند. زمانی که در موقعیت‌های غیررسمی، با استایلی اسپرت ظاهر می‌شود هم رویه‌ای مشابه را در پیش می‌گیرد. در واقع، او برای پوشش خود زمان صرف می‌کند و به سراغ مدل‌ها و جنس‌های مرغوب می‌رود.

سلیقه خوب در هماهنگی

عادل فردوسی پور

دقت به تناسب اندام و استایل

یکی از ارکان شیک‌پوشی یا دست‌کم قرارگرفتن در دسته کسانی که استایل مطلوبی دارند، رعایت تناسب میان جنس، رنگ و مدل بخش‌های گوناگون استایل است. فردوسی‌پور هم به این نکته واقف است و در انتخاب رنگ‌ها و سِت‌کردن بخش‌های مختلف استایلش، به خوبی عمل می‌کند. در تصویر بالا، نمونه‌ای از تصمیمات او را مشاهده می‌کنید که نتیجه و خروجی خوبی داشته است. او از استایلی اسپرت استفاده کرده و رنگ‌های معقول و درستی را در کنار هم چیده است. رنگ پافر او هم برای ایجاد تمایز و شیک‌پوش جلوه‌کردن بسیار مناسب به نظر می‌رسد. از آنجا که رنگ پوست عادل تیره است، انتخاب رنگ‌های روشن و گزینه‌هایی مانند این پافر زرد و خردلی هم برایش بسیار مناسب است.

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور و رامین رضاییان

عادل فردوسی پور

کدخبر: 1047575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی