پرونده قضایی علیه یکی از مسئولان کشوری در دادسرای زنجان تشکیل شد

به گزارش رکنا و به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولان کشور در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام ایراد کرد که بلافاصله مستندات جمع‌آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرا بگیرند و کسی نمی‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد، افزود: آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسئولان کشور صحبت‌های نادرست و خلاف سیاستهای نظام داشت، جای تأسف دارد.

صادقی‌نیارکی اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌ها و باورهای دینی مردم بوده است؛ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه، تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبت‌های نسنجیده، ارزش‌های نظام و انقلاب را زیر سئوال ببریم.

رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این‌گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است، پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

گفتنی است ، به نظر می رسد فرد مورد نظر رئیس کل دادگستری استان زنجان ، وزیر ارتباطات است که در دهه فجر برای افتتاح چند طرح به زنجان سفر کرده بود و در جلسه شورای اداری استان زنجان مطالبی را مطرح کرده بود که مدعی العموم شاکی آن است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟