مغضل جدید رونالدو در بازگشت به لالیگا

در بازی با بتیس رونالدو Ronaldo نزدیک به رونالدوی همیشگی بود؛ با همان عطش سیری ناپذیر برای گلزنی و انگیزه بالا برای حمله به دروازه حریف.
رونالدو مقابل بتیس 12 شوت به سمت دروازه شلیک کرد. 5 بار گلر بتیس توپ های او را برگشت داد، 2 شوت خارج از چارچوب بود و 5 بار نیز مدافعان سد راه شوت های او شده و آنها را برگشت دادند. جالب اینکه رونالدو در یک بازی به همان اندازه ای شوت زد که بیل در 5 بازی ابتدای فصلش برای رئال. در نهایت بازی با شکست 0-1 رئال به اتمام رسید.
شنبه شب در زمین آلاوس(برتری 2-1 رئال) نیز رونالدو 6 شوت به سمت دروازه داشت که دو تا به تیر برخورد کردند، یکی را گلر برگشت داد، دو تا خارج از چارچوب بودند و یکی هم توسط مدافعان برگشت داده شد. او در طول بازی یک بار به ایسکو و دو بار هم به سبایوس گلایه کرد که چرا به وی پاس نداده اند.
رونالدو بازهم توفیقی در گلزنی پیدا نکرد تا با 18 شوت در دو بازی و بدون گل زده، ناکام بزرگ رئال لقب بگیرد. او تا همینجا و پس از انجام تنها دو بازی، بیشترین شوت را در رئال زده و پس از او گرت بیل و آسنسیو قرار دارند. 
فصل قبل رونالدو 162 بار به سمت دروازه رقبا شوت زد و توانست 25 گل در لالیگا به ثمر برساند. هر 6.4 شوت او یکی به گل تبدیل شد و درصد موفقیت شوت هایش نیز 15.8 بود. وضعیت تاثیرگذاری او پس از انجام دو بازی در لالیگای امسال صفر بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟