حضور تیم گلف زنان گلستان در رقابت های قهرمانی کشور

رییس هیات گلف گلستان گفت: سیما جمال لیوانی ، مهلا نماز خوان ، مینا جمال لیوانی و نیلوفر احسانی در رده سنی بالای 18سال و ثمین دباغیان در رده زیر 18 سال بخت خود را برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به تیم ملی امتحان خواهند کرد. 
رییس هیات گلف گلستان افزود: این مسابقات از 22 مرداد در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور بازیکنان برتر و مدعی استان های کشور برگزار می شود که امیدواریم گلستانی ها موفق به کسب سهمیه در تیم ملی شوند. 
بایلری به توسعه فعالیت های گلف در گلستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون این رشته در شهرهای گرگان ، کردکوی ، آزادشهر ، مینودشت در زمین های کوچک با عنوان مینی گلف انجام می شود و تا زمانی که زمین استاندارد این رشته احداث نشود، نمی توان به اجرای برنامه های تخصصی و فنی گلف امیدوار بود. 
وی گفت: با وجود مشکلات، در نظر داریم ورزش Sport گلف را در زمین هایی به ابعاد کوچکتر راه اندازی کنیم تا فضا برای رشد و پیشرفت و استقبال علاقه مندان به این ورزش فراهم شود. 
به گفته وی؛ کشف استعداد، جذب حامی مالی قدرتمند، برگزاری کلاس آموزشی مربیگری، داوری و همچنین راه اندازی هیات های شهرستانی از مهمترین برنامه های هیات گلف گلستان است. 

این رقابت ها در 2 رده سنی زیر 18 و بالای 18 سال در تهران برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟