کاهش آمار زندانیان در زندان‌های استان اردبیل

به گزارش رکنا، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان اردبیل امروز در جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان استان در مشگین‌شهر گفت: بدنبال سیاست‌های کلی رییس قوه قضاییه به تمامی روسا و دادستان‌های استان ابلاغ شده که در صدور حکم محکومان مالی و محکومان جرایم غیرعمد و افراد فاقد پیشنیه کیفری حتما از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنند.

آمار زندانیان در زندان‌های استان اردبیل کاهش داشته است

او در ادامه با تقدیر از عملکرد شوراهای حل اختلاف ، کارگروه جهادی بخشایش ، افراد خیر و ریش‌سفیدان استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ پرونده قتل عمد در مناطق مختلف استان با صلح و سازش مختومه شده و ۱۲محکوم به اعدام از پای چوبه دار رهایی یافتند.

عتباتی همچنین تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و مفسدان اقتصادی همچنان سرلوحه کار دستگاه قضایی می‌باشد و قوه قضاییه به هیچ عنوان در این مورد کوتاهی نخواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در جریان سفر یک روزه به مشگین‌شهر از دفاتر شورای حل اختلاف ، دفاترپیشخوان قضایی و زندان مشگین‌شهر بازدید کرد و با نحوه کار و خدمات‌رسانی این دفاتر و مسائل و مشکلات مراجعان و مددجویان زندان آشنا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟