حادثه رانندگی در محور اردبیل - سرچم ۲ کشته برجای گذاشت

به گزارش رکنا، حمید قویدل اظهار کرد: در ساعات اولیه بامداد امروز طی تماس تلفنی مرکز اورژانس با ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر برخورد خودروی تریلی و پژو ۴۰۵، بلافاصله سه تیم عملیاتی متشکل از پنج نجاتگر با سه دستگاه خودرو امدادی از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری سرچم و جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه ۲ نفر فوتی داشت که تیم اعزامی این جمعیت پس از رهاسازی افراد فوتی آنها را تحویل عوامل شهرداری حاضر در صحنه دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: هموطنان می‌توانند در طول شبانه‌روز در مواقع اضطراری با شماره ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

مسیر اردبیل - سرچم یکی از ۲ مسیر اصلی ارتباطی اردبیل با مرکز کشور است که در ۲ سال اخیر عملیات تعریض آن در دستور کار قرار گرفته است.

مسیر اردبیل - سرچم در محدوده شهرستان‌های کوثر و خلخال دارای شرایط توپوگرافی پیچیده‌ای بوده و ۱۲ دهنه تونل در این بخش‌ها احداث شده است.

سال گذشته و در جریان سفر سیدصولت مرتضوی معاون وقت رئیس‌جمهور ۵۲ کیلومتر از این پروژه تعریض این مسیر به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر عملیات تعریض سایر قطعات هم در دست اجراست.

 

کدخبر: 933928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟