25 تهرانی از این مردان مخوف وحشت دارند ! / جولان خطرناک در خیابان های تهران !

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت : ششم مهر ماه عملیات کلانتری 159 بیسیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان هفده شهریور تهران بودند که به 4 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری  را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر 4 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان  یک قبضه سلاح سرد و اسپری اشک آور و دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 21 الی 49 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 25 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس آنها در زندان خاطرنشان کرد : در این رابطه عده ای از مالباختگان شناسایی و شناسایی دیگر شاکی ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته این مقام قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 932946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟