زنده بیرون آمدن 100 نفر در آتش سوزی شب گذشته مجتمع تجاری در خیابان مقدس اردبیلی

به گزارش اختصاصی رکنا،  جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی به خبرنگار رکنا گفت: شب گذشته ساعت 23:26 دقیقه  یک مورد آتش سوزی در یک مرکز تجاری 5 طبقه واقع در خیابان مقدس اردبیلی به ایستگاه آتش نشانی منطقه خبر داده می شود و پس از اعلام ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیک و دستگاه های مجهز تنفسی  در کمتر از 4 دقیقه به محل حادثه اعزام و نیروهای امداد شروع به اطفاء حریق می کنند.

سخنگوی آتش نشانی در ادامه افزود: مجتمع تجاری آتش گرفته دارای 4 طبقه تجاری و یک طبقه زیر همکف بوده که از طبقه پاییی به عنوان رستوران استفاده از آن استفاده می شده که دقیقا مرکز آتش سوزی همان طبقه زیر هم کف به علت گرفتگی دودکش و رایزها بوده است . ماموران آتش نشانی طی این عملیات   100 نفر را از زیر زمین خارج کرده و مانع رسیدن آتش به طبقات دیگر شده اند.

آتنش سوزی شب قبل

ملکی افرود: خوشبختانه این حادثه تا کنون فوتی و یا مصدومین نداشته ، ضمن اینکه نیروهای حراست ساختمان قبل از رسیدم مامورین آتش نشانی به کمک کپسول ضد حریق نسبت به خاموش کردن آتش  کارهای لازم را انجام داده بودند.

سخنگوی آتش نشانی با اشاره به علت حادثه گفت: در بعضی از رستوران ها به علت چربی بیش از حد دودکش بالای فر حریق رخ می دهد و لزا لازم میبنم به این افراد متذکر شوم تا در رعایت بهداشت در آشپزخانه رستوران ها به نکات ایمنی و بهداشتی توجه ویژه تری را داشته باشند.

در حال حاضر اطفاء حریق به صورت کامل انجام و نیروها به ایستگاههای خود برگشته اند.

آتنش سوزی شب قبل

آتنش سوزی شب قبل

کدخبر: 922543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟