دستگیری فروشندگان موادمخدر مجازی در پایتخت

به گزارش رکنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت طی رصد و پایش فضای مجازی توسط افسران سایبری پلیس فتا مشخص شد تعداد زیادی صفحه مجازی اقدام به تبلیغ فروش انواع موادمخدر و انواع قرص های روانگردان می کنند. 

این مقام انتظامی بیان نمود: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده تعداد 10 صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش موادمخدر می کردند شناسایی شدند.  

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این صفحات کلاهبردار بودند و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ خریداران را نمی دادند افزود:  کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرمین را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی آنها و پس از تشریفات قضایی متهمین در یکی از مناطق جنوب تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. 

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ انجام گردید بیش از سی کیلوگرم انواع موادمخدر و روانگردان کشف و تمامی صفحات مجرمانه که اقدام به تبلیغ و توزیع موادمخدر کرده بودند مسدود گردید. 

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتهای سایبری به شماره تلفن 096380 و یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir  گزارش کنند.

کدخبر: 1052564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟