سرقت مسلحانه و وحشیانه خودرو شوتی در خوزستان / خودروی سرقتی کشف شد + فیلم

به گزارش رکنا، درپی وقوع سرقت‌  مسلحانه یک خودروی شوتی در هفته گذشته وانتشار فیلم لحظه سرقت خودرو در خوزستان در روز روشن باعث نگرانی شهروندان وافرادی که در این استان تردد دارند شد.

در پی سرقت مسلحانه یک خودروی شوتی باری ال 90 در فیلمی که توسط یک راننده کامیون گرفته شد مشاهده میشود که افراد مسلحه در پمپ بنزین جاده اهواز به اندیمشک شهر الهایی اقدام به تیراندازی باسلاح جنگی کلاشینکف و سرقت مسلحانه خودروی شوتی می کنند و در حین سرقت نیز افراد درون پمپ بنزین را تهدید به مرگ میکنند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان گفت این سرقت  ساعت تقریبی 15:00 روز پنجشنبه 18مرداد ماه در پمپ بنزین الهایی  حدفاصل اهواز به اندیمشک رخ داده است.

این منبع آگاه گفت پس از سرقت این خودرو  روز پنجشنبه18مرداد ماه مأموران پلیس  کرخه با ایجاد طرح مهار وقرمز کردن منطقه خودروی ال 90سرقتی که در بیایانهای کرخه رها شده بود را کشف وضبط نمودند، چندی پیش نیز یک خودروی آیسان که به همین شیوه سرقت شده بود توسط پلیس کرخه کشف وضبط شد.

گفتنی است با توجه به اینکه از اول سال جاری برخی از سارقان مسلح  لوازم خانگی در غالب خودرو‌های شوتی از زندان آزاد گردیدند شاهد جند سرقت به این شیوه بوده ایم که تلاش جهت دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس خوزستان قرار دارد.

خبرنگار علی رنجکش

 

کدخبر: 1029584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟