مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک کیش

 

شاید بد نباشد که قبل از رزرو هتل های کیش، این هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه نموده تا بدانید کدام هتل بیشتر با سلیقه شما همخوانی دارد. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که این دو هتل را با یکدیگر مقایسه کرده و به شما در انتخاب یک هتل خوب کیش، کمک کنیم.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش را شاید بتوان لاکچری ترین هتل کیش نامید. این هتل 5 ستاره دارای نمای بیرونی منحصربه‌فرد، به سبک هخامنشی و ایران باستان است و داخل آن نیز تلفیقی از مدرنیته و سنت است. طراحی اتاق‌ها، لابی، امکانات تفریحی و محوطه هتل داریوش، مانند باغ بزرگ و استخر آن بسیار لوکس است. برای آشنایی بیشتر با هتل داریوش کیش ادامه مطلب را بخوانید.

 

قیمت هتل داریوش کیش

قیمت رزرو هتل داریوش کیش، به دلیل امکانات و تجهیزات بالای این هتل نسبت به سایر هتل های کیش بیشتر است. اتاق‌های 2 نفره این هتل در روزهای خلوت سال مانند فصل تابستان به ازای هر شب اقامت، میانگین قیمت 4 میلیون تومان دارد. اما در فصول پر رفت‌وآمد مانند بهار و پاییز قیمت‌ها از 7 میلیون تومان به ازای هرشب شروع می‌شود.

اتاق های هتل داریوش کیش

به طور کلی ظرفیت اتاق های هتل داریوش کیش از 2 نفر تا 5 نفر را پاسخگو است اما اتاق 1 نفره در این هتل وجود ندارد. در ادامه لیستی از اتاق های این هتل را به ترتیب ظرفیت مشاهده خواهید کرد:

  • کابانا دو نفره با تخت دابل در محوطه باغ
  • کابانا دو نفره حمام سانروف با تخت دابل در محوطه باغ
  • کابانا دو نفره رو به دریا با تخت دابل در محوطه باغ
  • اتاق دو تخته استاندارد با تخت دابل رو به باغ
  • اتاق دو تخته لوکس با تخت دابل رو به باغ
  • اتاق دو تخته استاندارد با تخت دابل رو به دریا
  • سوئیت دو نفره استودیو با تخت دابل لوکس رو به باغ
  • اتاق دو تخته لوکس با تخت دابل رو به دریا
  • سوئیت دو نفره آتوسا لوکس با تخت دابل رو به باغ
  • سوئیت دو نفره آتوسا لوکس با تخت دابل رو به دریا
  • سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ – 1 تخت دابل و 2 تخت سینگل
  • سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا – 1 تخت دابل و 2 تخت سینگل

امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش بسیار مجهز است و از نظر امکانات، جزو بهترین هتل های کیش محسوب می‌شود. امکانات این هتل به صورت خلاصه در ادامه مطلب آمده است:

امکانات تفریحی: استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، زمین و سالن ورزش، گیم نت، سالن اسپا و ماساژ، فضای سبز، سالن بیلیارد، ساحل اختصاصی، کافی‌شاپ، رستوران، مرکز خرید، فروشگاه

خدمات: کافی نت، پارکینگ، خدمات تور، اتاق چمدان، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات بیدارباش و خانه‌داری، خدمات معلولین، تاکسی سرویس، ترانسفر، خشکشویی، اتاق تلفن، تشریفات، صندوق امانات

امکانات اتاق‌ها: اینترنت پرسرعت، تلویزیون، تلفن، مبلمان، لوازم بهداشتی، تهویه، یخچال، چای‌ساز و ...

رستوران هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش دارای 2 رستوران معروف به نام‌های آپادانا و پاسارگاد است. رستوران آپادانا هتل داریوش کیش الهام گرفته از معماری ایران باستان است. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار دارد اما از طبقات بالایی هتل هم به آن اشراف خواهید داشت. رستوران آپادانا 280 نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از بوفه سلف رستوران نیز استفاده نمایید.

دیگر رستوران هتل داریوش کیش، رستوران پاسارگاد است. این رستوران نیز طراحی فوق‌العاده زیبا با یک آبراه در وسط، ستون‌های بلند و درختان نخل دارد. در پاسارگاد، انواع غذاهای فرنگی و دریایی از ساعت 13 الی 24 سرو می‌شود.

رستوران هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش کیش نظرات

اغلب مسافران هتل داریوش کیش از مجموع امکانات و خدمات این هتل به خصوص تفریحات، طراحی زیبا، سطح رفاهی بالا، برخورد پرسنل، خانه‌داری، نظافت و لوکیشن هتل داریوش کیش ابراز رضایت کرده‌اند. تنها نکته‌ای که موجب نارضایتی برخی افراد شده است، قیمت بالای هتل است که شاید برای همگان صرفه اقتصادی نداشته باشد.

هتل مارینا پارک کیش 5 ستاره

دیگر هتل 5 ستاره کیش که استقبال زیادی از آن می‌شود، هتل مارینا کیش است. این هتل مجلل کیش که دارای یک پارک بزرگ و یک مارینا یا اسکله اختصاصی است، زیربنای زیادی را به خود اختصاص داده است. هتل مارینا نیز مانند هتل داریوش، فاصله کمی تا دریا داشته و بیشتر اتاق‌های آن منظره‌ای رو به دریا دارند. در ادامه مطلب بیشتر با مارینا پارک آشنا می‌شویم.

رستوران هتل مارینا پارک کیش

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

یکی از مزایای هتل مارینا کیش، داشتن اتاق یک نفره به بالاست همچنین این هتل در برخی سوئیت‌های خود امکان پذیرایی از 7 نفر را هم دارد. اتاق‌های هتل مارینا پارک در ادامه مطلب به ترتیب ظرفیت ذکر شده است:

  • اتاق یک تخته استاندارد
  • اتاق دو تخته رو به پارک - تویین
  • اتاق دو تخته رو به پارک - دابل
  • اتاق دو تخته رو به دریا - توئین
  • اتاق دو تخته رو به دریا - دابل
  • سوئیت یک‌خوابه دو نفره جونیور – دابل
  • سوئیت یک‌خوابه دو نفره – دابل
  • سوئیت دوخوابه جونیور چهارنفره – 1 تخت دابل و 2 تخت سینگل
  • سوئیت دوخوابه چهارنفره – 1 تخت دابل و 2 تخت سینگل
  • سوئیت رویال شش‌نفره - 1 تخت دابل و 4 تخت سینگل

امکانات هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک امکاناتی عالی در سطح بهترین هتل‌های 5 ستاره دارد. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات تفریحی: مجموعه ورزشی، تفریحات آبی مانند قایق‌سواری و پدل برد ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ تایلندی، پارک بزرگ، اسکله اختصاصی کشتی‌های شخصی، سالن همایش، ساحل اختصاصی، سالن بدن‌سازی، رستوران، کافی‌شاپ و ....

خدمات: پرینت و فتوکپی، تور، اتاق چمدان، روم سرویس، باربری، خدمات خانه‌داری، ترانسفر رفت رایگان، خشکشویی، تلفن، صندوق امانات

امکانات اتاق‌ها: یخچال و مینی‌بار، چای‌ساز به همراه سرویس چای و قهوه، سشوار در داخل حمام، تلفن، تهویه مطبوع، اینترنت، شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای، صندوق امانات، مبلمان، میز کار و ...

رستوران هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک هم مانند سایر هتل های 5 ستاره کیش جزو هتل های هافبرد کیش به شمار می رود که دارای صبحانه و نهار رایگان هستند. اقامت‌کنندگان هتل مارینا می‌توانند صبحانه بوفه و نهار خود را به صورت رایگان، در رستوران "لوتوس" هتل میل کنند. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی به صورت بوفه و عادی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

مارینا پارک کیش

قیمت هتل مارینا پارک کیش

هزینه رزرو هتل مارینا پارک کیش در ایام مختلف سال و باتوجه به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، اما به صورت کلی قیمت این هتل بالاست. هزینه رزرو یک اتاق دونفره برای یک شب در هتل مارینا پارک کیش بین 3 تا 8 میلیون تومان می‌باشد. همچنین قیمت اتاق‌های ظرفیت بالای این هتل مانند سوئیت 6 نفره، ممکن است تا 35 میلیون تومان به ازای هر شب برسد.

هتل مارینا پارک کیش نظرات

نظرات اغلب افراد نسبت به این هتل مثبت است و نمره هتل مارینا در نظر سنجی‌ها عدد قابل قبول 3.8 می‌باشد. مهمانان هتل مارینا پارک از صبحانه، برخورد پرسنل و نظافت این هتل ابراز رضایت کرده‌اند اما تعدادی از آن‌ها نسبت به فاصله زیاد هتل از مرکز جزیره و کیفیت نهار آن انتقاداتی داشته‌اند.

 

کدخبر: 940604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟