مرکز آموزش انتخاب؛ تلاشی برای پیوند دانشگاه و صنعت

به گزارش رکنا از اصفهان؛ گروه صنعتی انتخاب نیز به عنوان بزرگترین مجتمع تولید کننده لوزام خانگی ایران برای تولید محصولاتی با تکنولوژی روز، با راه‌اندازی مرکز آموزشی علمی کاربردی گروه انتخاب تلاش کرده تا  با استفاده از افراد کاردان و متخصص  در مسیر تربیت نیروهای متخصص اقدامی  موثر انجام دهد.

محمد آهنگریان، رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به فعالیت مرکز آموزشی علمی کاربردی گروه انتخاب تصریح کرد: مرکز آموزش انتخاب به عنوان یک موسسه آموزش عالی با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران در زمینه آموزش عالی و کاهش فاصله میان علم و صنعت فعالیت می‌کند. آموزش عالی در این مرکز، یک تصمیم آینده نگرانه است. ما همواره در تلاش هستیم تا ضمن برقراری ارتباطات موثر بین صنعت و دانشگاه، در بلوغ فرهنگی این ارتباط نقش ایفا کنیم و همچنین به توسعه ارزش‌های انسانی و تربیت نیروی متخصص  بپردازیم.

اشتغال  ۳۰درصد از فارغ‌التحصیلان این مرکز در گروه انتخاب

وی افزود: این مرکز به آموزش‌هایی که کاربردی و آمیخته با تجربه عملی باشند، توجه ویژه‌ای دارد. فعالیت‌های آموزشی ما در راستای تامین، تربیت و ارتقای نیروهای مورد نیاز جامعه است. رشد فناوری‌های نوین و نیاز به تکامل و تحول در مهارت‌ها، به سبک و زمینه‌‌‌های آموزشی ما  در این مرکز جهت می‌دهد.

آهنگریان،  با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ درصد از فارغ‌التحصیلان این مرکز در گروه انتخاب مشغول به کار هستند، تاکید کرد: این مرکز آماده است تا با تطبیق با مشکلات دوران مدرن صنعتی و حفظ ارزش‌های انسانی، موقعیت خود را به عنوان یک نهاد آموزشی ارتقا دهد. این دقیقاً همان چیزی است که ما در فلسفه وجودی خود برای ساختن جهانی بهتر دنبال می‌کنیم.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1024648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟