تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر ممتاز شهرستان مهران

به گزارش رکنا ازایلام، روز چهارشنبه سوم خردادماه ،مراسم تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان مهران،با حضور جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام و مهندس شفیعی فرماندار شهرستان و ریاست آموزش و پرورش شهرستان و با حضور خانوادههای معظم شهدا وایثارگران،در محل سالن جلسات فرمانداری مهران برگزار شد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر گفت: افتخارآفرینی های دانش آموزان شاهد و ایثارگر افتخار بزرگی برای ما و تلاش گران عرصه علم و دانش است و همچنان که در دفاع مقدس پیشگام بودیم اکنون نیز می طلبد باز در دفاع از ولایت، در ادامه راه شهدا پیشقدم باشیم.

وی افزود: همه ما در مقابل شهدا رسالت عظیمی به دوش داریم اما رسالت فرزندان شهدا و ایثارگران بسیار عظیم‌تر است، چون پرچمدار این مسیر طولانی و سخت و بایدحافظ سیره شهدا باشند و قطعاً آینده نظام اسلامی به دست توانای فرزندان شاهد و ایثارگر اداره خواهد شد. از آنجایی که دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرمایه بزرگی برای کشور هستند بایددر جهت رشد و شکوفایی آن‌ها تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 895339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟