ایران اسلامی درمرزهای مبدل شدن به یک ابر قدرت سیاسی قرار گرفته است

به گزارش رکنا ازقزوین، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در قزوین به مناسبت روز ارتش افزود: به برکت مقاومت و تکیه بر آرمان ها و ارزش های والای خود، امروز ملت، نظام و نیروهای مسلح ما در اوج عزت و اقتدار قرار دارند.

وی با اشاره به پیشرفت های میهن اسلامی در عرصه های مختلف از جمله در حوزه دفاعی و با بیان اینکه بسیاری از وعده های ابتدای انقلاب امروز جامه عمل به پوشیده اند، اظهارکرد: روزگاری از باید باشیم سخن می گفتیم اما حالا با رسیدن به اهداف و تحقق آنها از هستیم حرف می زنیم.

170316061

وی یادآور شد: شاید افراد تغییر کنند اما اهداف ثابت است و ملت ایران با اتکا به ارزشها و سنتهای الهی ضمن پایبندی به ارزشها همچنان موفقیت خواهد رسید.

اعلایی افزود: نتیجه اخلاص موفقیت و نتیجه ظلم و ستم نابودی است و آنچه امروز در منطقه و دنیا رخ می دهد مقدمه پیروزی و وعده الهی است و تغییرات بخوبی دیده می شود 

اعلایی بیان کرد: ملت ایران امروز منادی و پرچمدار معنویت و خداخواهی در دنیا شده و همچنان با ایستادگی در مسیر آرمانها و با اتکا به ارتش و نیروهای مسلح منادی وحدت و استقلال خواهد بود. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که دیدیدها مقدمه خواهید دیدهای بزرگ تری است و به زودی وعده های الهی محقق خواهد شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با تکیه بر آرمان ها و پافشاری به اصول خود بدون شک در آینده تاثیرگذاری ژرف تری را در جهان از خود به نمایش خواهند گذاشت، یادآور شد: در این بین نقش نیروهای مسلح از جمله ارتش قهرمان در افزایش اقتدار میهن اسلامی و کمک به پیشبرد اهداف انقلاب و نظام قابل توجه خواهد بود.

اعلایی خاطرنشان کرد: ارتش قهرمان ایران همچون گذشته پرافتخار خود، در آینده نیز درخشش و اثرگذاری خود را در حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی حفظ خواهد کرد.

IMG_20230418_093307_138

رتش با شعار ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش را بخوبی پاسخ داد

 

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش با شعار ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش را بخوبی پاسخ داد و با درک مسئولیت اجتماعی در مشکلات و حوادث غیر مترقبه و کرونا در کنار ملت حاضر شد و خدمت رسانی کرد.

امیر شفیعی بیان کرد: ارتش با چهار ناوگروه در هر جا که فرمانده کل قوا فرمان دهند حاضر شده و به ماموریت های خود عمل می کند و امروز همه مرزها رصد می شود و هیچ دشمنی نمی تواند به سرحدات کشور تعدی و تجاوز کند. 

وی گفت: با ساخت و تولید و بازسازی تجهیزات نظامی در عرصه خودکفایی نیز وارد میدان شده ایم و وابستگی به خارج از مرزها نداریم.

اوی اظهار کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در پاسخ به اعتماد امام راحل پاسخی کوبنده را به تجزیه طلبان و ایادی استکبار جهانی داد و در ادامه در عملیات های مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان انقلاب و اسلام و تمامیت ارضی کشور خوش درخشید.

وی اضافه کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز هرجا که کشور و مردم به ارتش نیازمند بوده ارتشیان پای کار قرار داشتند و از جان مایه گذاشتند.

امیر سرتیپ دوم شفیعی ادامه داد: نیروی دریایی مقتدر ارتش ما که پیش از انقلاب و در اوایل آن حضورش منحصر به خلیج فارس و دریای عمان بود امروز در آب های نقاط مختلف دنیا پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و هم اکنون چهار ناوگروه دریایی ایران در نقاط مختلف دنیا حضور داشته و مشغول فعالیت هستند.

 

photo_2023-04-18_10-27-47

photo_2023-04-18_10-53-33

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 885844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟