رفع تخلف یک هزار و 518 تابلوی غیرمجاز در 9 ماه نخست سال جاری

به گزارش رکنا از اصفهان؛ روح‌الله ابوطالبی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در ۹ ماهه امسال، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۲۳ هزار و ۳۲ تذکر و 5 هزار و 648 اخطاریه صادر و رفع تخلف ۲۰ هزار و ۴۹۰ متصدی صنف انجام شده است.

او ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز نیز تعداد 4 هزار و 726 اخطاریه صادر، و یک هزار و 518 مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده و رهاشده در معابر شهر ۷۵۵ اخطاریه صادر و ۲۰۴ خودروی فرسوده و رهاشده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت، ۶۹۴ دست‌فروش و ۳۴۴ نفر متکدی جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

او افزود: در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۹۱ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است.

به گفته او، در این مدت از افزایش طبقات یک هزار و 195 ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز 3 هزار و 27 ساختمان، تبدیل وضعیت ۸۶۵ ساختمان و فعالیت ۱۱ هزار و ۶۱۶ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی همچون پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر با مصالح و نخاله، اظهار کرد: در این زمینه ۱۱ هزار و ۳۴۸ مورد اخطاریه صادر و ۹۰۸ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

او ادامه داد: در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۲۴۷ رأی اجرا شد و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۵۳۴ رأی اجرا شده است.

به گفته او، از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، یک هزار و 463 رأی اجرا شده است.

بهمن راعی /اصفهان

کدخبر: 856834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟