کسب رتبه برتر کشوری خانه هلال سنگ آهن بافق

به گزارش رکنا از یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی گفت : با توجه به فعالیت‌های شاخص خانه هلال سنگ آهن بافق در حوزه‌های مختلف و ارزیابی کمیته نظارت و هماهنگی خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر مرکز، خانه هلال سنگ آهن بافق جزو پنج خانه هلال برتر کشور انتخاب شد.

وب  با بیان اینکه خانه‌های هلال با محوریت آموزش مردم و جوامع محلی و تشکیل تیم‌های امداد و نجات تاسیس شده است، اضافه کرد: این خانه هلال با انجام فعالیت های امدادی عامل المنفعه  و خیرخواهانه و بشردوستانه در طول سال گذشته و انجام دوره های آموزشی و تشکیل تیم های امدادی و حضور در عملیات های امداد و نجات توانست رتبه برتر کشوری را در خصوص فعالیتهای جمعیت هلال احمر کسب کند.

حرازی زاده در ادامه بیان داشت:   خانه های هلال بازوان توانمند جمعیت هلال احمر هستند که ضمن آموزش کمک های اولیه و خود امدادی در سطح جامعه نسبت به کمک رسانی و امداد رسانی در شرایط حادثه نیز  بسیار مثمر ثمر واقع شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: همواره خانه های هلال دارای جایگاه خوب و بارز در نزد مردم هستند می طلبد که افراد محلی، شهری ،روستا و بخش ها با عضویت در جمعیت هلال احمر و تکمیل فرم عضویت به صورت داوطلبانه به این خانه های هلال بپیوندند و در فعالیت‌های عام‌المنفعه بشردوستانه و امدادی  شرکت کنند.

شایان ذکر است ابوالفضل طالبی بافقی  به عنوان مسئول خانه هلال سنگ آهن بافق در این مراسم  حضور یافت و تندیس و لوح تقدیر خانه هلال برتر را دریافت کرد.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 853558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟