رسانه ها درخط مقدم روشنگری

به گزارش رکنا از کرمانشاه، پیرو اعتراضات اغتشاش آمیز اخیر در کشور، تعدادی از خبرنگاران کرمانشاهی ازسوی افراد بیگانه، ضدانقلاب های خارج نشین و داخلی مورد تهدید و توهین قرار گرفتند. در این راستا فتاح مومنه رئیس گروه امور رسانه ای اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به نمایندگی از مدیرکل این نهاد با حضور در دفاتر کاری امیر مهتران مدیر خبرگزاری مهر و حسین مسکنه خبرنگار خبرگزاری فارس که طی روزهای اخیر مورد تهدید قرار گرفته بودند، با آنان دیدار و دلجویی کرد.

مومنه، در این دیدار از اطلاع‌رسانی به موقع حوادث، رویدادها و همچنین مواضع انقلاب در مورد اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کرمانشاه تقدیر کرد.

رئیس گروه امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: دیدار و ملاقات با اصحاب رسانه یکی از اولویت‌های اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که در این راستا برای حل مشکلات آنها نیز اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح و سواد رسانه‌ای، بیان کرد: فضای رسانه‌ای نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری داشته که نیازمند برنامه‌ریزی است و بیش از هر زمان دیگری پرداختن به موضوع آموزش سواد رسانه احساس می‌شود.

مومنه در ادامه با بیان اینکه وظیفه اصحاب رسانه روشنگری است و در خط مقدم این موضوع حضور دارند گفت: تهدید خبرنگاران کارساز نخواهد بود.

رئیس گروه امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان از شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان که بصورت جدی خبرنگاران مورد تهدید شده را مورد حمایت و دلجویی قرار داد تقدیر کرد.

امیر مهتران

حسین

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 839321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟