جایگاه پارک علم و فناوری قزوین در سطح کشور مطلوب است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، جعفر احمدی در نشست با واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین، افزود: بحث دانش بنیان‌ها برای پارک علم و فناوری موضوع جدیدی نیست اما یک فرصت جدید برای به منصه ظهور رسیدن آنها است.  

وی عنوان کرد: استراتژی ما این است که بتوانیم از فضای موجود کشور نهایت بهره را ببریم و تلاش کنیم فضایی را ایجاد کنیم که شرکت های دانش بنیان بتوانند نقش آفرینی داشته باشید.

احمدی اظهار داشت:از شروع فعالیت پارک علم و فناوری قزوین در این مجموعه حضور داشته ام بنابراین مشکلات و مسائل پارک با دقت بررسی می شود و در جهت رفع آنها تلاش خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاست های دولت در سال جدید، توجه به دانش بنیان ها و اعتماد به شرکت های دانش بنیانی است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا حرکت دانش بنیانها پیشروتر از گذشته باشد.  

این مسوول اظهار داشت: پارک علم و فناوری از یک فضای کوچک فعالیت خود را شروع کرد و امروز به یک واحد مستقل و بزرگ تبدیل شده است هرچند که این پارک در شان و فراخور استان نیست ولی امیدواریم در سال جاری سطح علمی و کیفی پارک علم و فناوری با کمک واحدهای مستقر افزایش یابد.  

وی با ییان اینکه پارک علم و فناوری به یک تحول انفجاری نیاز دارد، اظهار داشت: تلاش ما در جهت رشد واحدهای فناور است و این رشد در نتیجه به اقتصاد کشور کمک می کند

رییس پارک علم و فناوری قزوین اظهار داشت:تغییر در مجموعه پارک و نظام مند شدن آن یکی از اصولی است که باید به آن اهتمام داشت و از هرگونه موازی کاری سیاسی پرهیز کرد.

 

کدخبر: 798359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟