نشست مشترک شورای مدیران مدیریت شهری با فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

به گزارش رکنا از اصفهان، شهردار نجف آباد ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به حاضران اعلام داشت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در شش ماهه اول سال تعدادی از پروژه‌های عمرانی را به پایان برسانیم و بتوانیم با برنامه ریزی مطلوب در پایان هر فصل تعدادی از پروژه های نیمه تمام را به افتتاح برسانیم.

 

عبدالرسول امامی گفت: برآنیم تا پروژه های مشارکتی جدیدی را تعریف کنید تا بتوانیم نسبت به جذب سرمایه گذاران جدید اقدام نماییم و در کنار پروژه هایی که در بودجه تعریف شده است پروژه های مشارکتی قابل توجهی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: وضعیت رو به رشدی داریم و ارتباطات خوبی بین دستگاه‌ها برقرار شده است و با وجود حجت الاسلام والمسلمین حسناتی امام جمعه محترم که محور وحدت در شهرستان هستند خیلی از مسائلی که در شهرهای دیگر می بینیم در نجف آباد نیست.

 

شهردار نجف آباد افزود: ما برای اجرای بعضی از مسائل و موارد قانونی و بعضی از اعمال قوانین حضور نیروی انتظامی را در کنار خود نیاز داریم تا بتوانیم مدیریت خوبی را اعمال کنیم.

 

گفتنی است؛ در ادامه مدیران مناطق و مدیران ستادی شهرداری مواردی همچون ساخت و سازهای غیرقانونی در باغات، سد معبر و خودروهای دوره گرد، جمع آوری متکدیان خصوصاً اتباع خارجی، چرای دام ها در میادین و پارک ها، ایجاد مزاحمت موتور سواران در پارک ها، سرقت وسایل اموال عمومی، پارک اتومبیل ها در پیاده رو ها، تردد کامیون های سنگین در ویلاشهر و یزدانشهر، اصلاح نقاط ترافیکی و حادثه خیز، تصادف های پیش آمده در ورودی گلدشت به ویلا شهر، پارک دوبل اتومبیل ها در معابر، سگ گردانی در پارک ها و خیابان ها، سرقت اموال عمومی همچون شیرالات درب دستشویی ها، تامین امنیت محور بیشه و سرقت اموال در این محور، اعلام آمادگی در خصوص تهیه خودرو ثبت خودکار تخلفات، سرقت در کشتارگاه، رفع مشکل در پلاک خوانی موتور سیکلت های متخلف، خسارت ناشی از حضور ماشین های سنگین به زیرساخت ها و تاسیسات شهری، ساماندهی جمعه بازار ها و شنبه بازار ها را مطرح و پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این نشست سرهنگ گوهری فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد پیرامون مسائل مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداخت و مقرر شد برخی از مسائل با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی حل شود.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 779793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟