مهندس فعله گری: مردم داری باید در راس همه ی امورات شرکت گاز استان کردستان قرار داشته باشد

به گزارش رکنا از کردستان؛  احمد فعله گری در جلسه ای که با کارکنان ناحیه قروه برگزار گردید گفت : مردم داری و تکریم ارباب رجوع ، باید در راس امورات کاری همه ما قرار گیرد‌ و باید دستیابی به اهداف تحول و تعالی سازمانی در زمینه رضایت ارباب رجوع جزء اصول اولیه کاری ما باشد.

وی افزود :  یکی از ضرورت های اخلاق مسلمانی و معاشرت اسلامی "مردم داری" است، یعنی با مردم بودن، برای مردم بودن، در خدمت دیگران بودن و این امر جز در سایه همراهی و همدردی و همگامی کارکنان عزیز و شریف شرکت گاز استان کردستان محقق نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان شهروندمداری را از اصول اصلی و اساسی سازمان ها عنوان کرد و اظهار داشت : رعایت حقوق شهروندی و انجام به موقع خدمات درخواستی مشترکین و ارباب رجوع از اصول مهم شرکت گاز استان است و از همه همکاران درخواست می گردد تا با سعه صدر و سرعت عمل و با رعایت قوانین و مقررات جهت انجام درخواستهای مردم و مراجعین اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند بنابراین رؤسای ادارات گازرسانی باید با مدیریت نوین ، خدماتی را که در شأن و منزلت مردم شریف استان کردستان است ارائه داده  و این خدمات بایستی سریع و صریح باشد.

وی بیان داشت: تکریم ارباب رجوع و وقت‌گذاری برای شنیدن مشکلات مردم، تکلیف اولویت‌دار همکاران است و تحقق این امر ،  امید و رضایتمندی را در جامعه بهبود می بخشد.

فعله گری عنوان داشت: درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین عزیز موجب نمایان شدن فرصت های قابل بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و هیئت همراه به درد دل ، درخواست ها ، نظرات و پیشنهادات پرسنل شاغل در ناحیه قروه گوش فرا داده و راهکارهای مناسب و دستورات لازم برای حل آن ها را صادر کردند.

در پایان این جلسه از زحمات شهزاد حنیفی رئیس گازرسانی سابق این ناحیه با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد و منصور رحیمی بعنوان رئیس جدید ناحیه معرفی شد. 

لازم به ذکر است ناحیه گازرسانی قروه در مسبر مرکز استان همدان به  استان کردستان قرار دارد و اولین شهرستانی است که در استان کردستان در سال 1371 به شبکه سراسری گاز متصل گردیده و اولین روستای گازدار و اولین شهرستان سبز استان کردستان می باشد.

 

 

 

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان

کدخبر: 778861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟