قصه پر غصه سگهای ولگرد در شهرستان هشترود

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود ،جمعی از بانوان با نوشتن نامه ای از شهرداری واعضای شورای شهر خواستن که فکری به حال سگهای ولگرد در سطح شهرستان بکنند.

 

در این نامه آمده است :با توجه به اینکه اکثر بانوان صبحها برای ورزش وپیاده روی می روند یا برای رساندن فرزندان خود به مدارس اقدام می کنند ،متاسفانه در هر کوچه وخیابان ،فرقی نمی کند اصلی یا فرعی سرو کله چند سگ ولگرد وگرسنه پیداست. وهر آن احتمال حمله این سگها به بانوان وکودکان وجود دارد.

 

لازم به توضیح است که اکثر این سگها در کنار باکس های زباله ویا در اثر بی احتیاطی بعضی از همشهریان که کیسه زباله خود را به دم در می گذارند تا نیروهای زحمت کش خدمات شهرداری برای جمع آوری این زباله ها وکیسه های  آشغال اقدام کند که تا رسیدن این نیروهای زحمت کش ،کیسه های زباله توسط این سگها ،پاره شده و تمام زباله ها در خیابان ها وکوچه ها پخش می شود.لذا استدعا داریم شهردار و اعضای شورای شهر هشترود ترتیبی اتخاذ نمایند .واین زباله ها وکیسه های آشغال را که مردم دم در گذاشته اندسر وقت جمع آوری نمایند  و یا نیروهای خدماتی شهرداری  زمانی را اعلام کنند تا همه اهالی اطلاع داشته باشند که آن زمان این عزیزان برای جمع آوری زباله در محلات حضور می یابند وآن موقع اهالی  کیسه های زباله را دم در بگذارند یا به نیروهای خدماتی تحویل دهند. تا هم از تجمع سگها وگربه ها جلوگیری شود و هم اهالی صبحها با خیال آسوده به کارهای روزمره خود بپردازند.و از سگ گزیدگی و دیگر بیماری ها با توجه به گرم تر شدن هوا مصون بمانند.

 

کدخبر: 778172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟