دیدار دانشجویان افغان با سرپرست دانشگاه شهرکرد

به گزارش رکنا از شهرکرد،جمعی از دانشجویان افغانی مشغول به تحصیل در دانشگاه شهرکرد با دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.

دکتر یاسر پیرعلی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به این دانشجویان گفت: شما در دانشگاه شهرکرد مهمان ما و در واقع مهمان جمهوری اسلامی ایران هستید.

سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: ما تلاش داریم تا با ارتقا امکانات و آماده سازی بستر دانشگاه، دانشجویان بیشتری از کشورهای مختلف جذب نماییم.

 دکتر یاسر پیرعلی در ادامه گفت: جذب و ورود دانشجویان خارجی به ایران نوعی تبادل فرهنگی و در راستای دیپلماسی علمی مطرح شده در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است که زمینه هم افزایی بیشتر را فراهم می کند.

 سرپرست دانشگاه شهرکرد، در این نشست پیشنهاد تشکیل، تشکلی برای فعالیت دانشجویان خارجی در دانشگاه شهرکرد را داد که با استقبال این دانشجویان همراه بود.

  تبریک انتصاب دکتر یاسر پیرعلی به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد، ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی و رفاهی کشور افغانستان، بیمه، ارائه بورس از طرف دانشگاه به دانشجویان افغان مشغول به تحصیل در دانشگاه شهرکرد و مسائل رفاهی از مهمترین مباحث مطروحه از جانب این دانشجویان در این نشست بود.

مصیبی دهکردی، شهرکرد 

کدخبر: 754037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟