بسیج سازندگی آمادگی دارد هر جا کاری زمین مانده انجام دهد

به گزارش رکنا قزوین،سردار رستمعلی آتانی  در مراسم افتتاح شبکه 20 کیلو ولت برق در معلم کلایه مرکز الموت شرقی گفت: امروز به لطف نظام اسلامی شاهد ارائه خدمات زیادی در کشور هستیم اما همچنان برخی محرومیت ها باقیست که بایستی برای رفع آنها نیز همت کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: همه سختی های منطقه الموت را می شناسم و می دانم مردم روستاها با چه مشکلاتی بویژه در زمستان مواجهند و امروز که مسئولیت داریم باید با تلاش شبانه روزی همه توان خود را برای رفع آنها بکار گیریم.

سردار آتانی تصریح کرد: بسیج در کنار مردم قادر است کارهای زمین مانده را انجام دهد و با روحیه مردمی که در نیروهای ما وجود دارد هر طرح عمرانی که سخت بود و پیمانکاری برای اجرای آن تمایل نداشت آمادگی داریم با انگیزه و بدون منت آن را اجرا کنیم.

وی اظهارداشت: خوشحالیم که در کنار نیروهای تلاشگر شرکت توزیع نیروی برق توانستیم در اقدام جهادی احداث شبکه 20 کیلو ولت مشارکت کنیم تا رضایت مردم با این کار تامین شود.

در ادامه شبکه 20 کیلو ولت برق منطقه الموت شرقی در معلم کلایه افتتاح شد.

این شبکه از ابتدای روستای شهرک تا دو راهی لامان به مسافت 6 کیلومتر با 42 میلیارد ریال هزینه اجرا شده است.

شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین در اجرای این شبکه از 25 اکیپ فنی و نظارتی و 105 نیروی بسیجی و جهادی استفاده کرده و با احداث آن ضمن افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود ولتاژ برق روستاهای مسیر از هدر رفت انرژی و افت برق جلوگیری می شود

 

کدخبر: 752500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟