برگزاری پنج همایش مجازی ویژه هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور کردستان

به گزارش رکنا از کردستان؛ دکتر یعقوب احمدی، ضمن تبرک فرارسیدن هفته پژوهش اظهار کرد: وزارت علوم شعار امسال این هفته را پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید اعلام کرده و برنامه‌های ویژه‌ای هم در سطح دانشگاه‌ها به همین مناسبت تدارک دیده شده است.

وی به برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و افزود: همایش مجازی با موضوع مطالعه تفسیری شیوه‌های مواجهه با چالش‌ها و مخاطرات تجارت غیررسمی در نواحی مرزی توسط دکتر قادری ۲۱ آذر ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان اضافه کرد: همایش آشتی با مولوی توسط دکتر هادی یوسفی ۲۲ آذر ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ دقیقه و آوازهای کار در مناطق کردنشین توسط دکتر حسین محمدزاده ۲۳ آذر ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

احمدی ادامه داد: از دیگر موضوعات همایش‌های این هفته در دانشگاه پیام نور استان می توان به بازی منصفانه توسط دکتر آرام عزیزی در ۲۳ آذر ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ اشاره کرد.

وی بیان کرد: مروری بر ظرفیت های توسعه پایدار روستایی کردستان توسط دکتر عادل سلیمانی مدرس دانشگاه و مشاور توسعه روستایی ۲۳ آذر ساعت ۱۹ تا ۲۰ ، مرز ارزها-کریپتو کارنسی توسط دکتر کاوه قادری ۲۴ آذر ساعت ۲۲ تا ۱۲:۳۰ دقیق از دیگر همایش هایی است که در این هفته برگزار می شوند.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان افزود: ۲۵ آذر مصادف با روز ملی پژوهش هم همایش جایگاه آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه‌ای توسط دکتر حیدری استاد دانشگاه فردوسی مشهد ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

احمدی اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند از طریق لینک lms.kd.pnu.ac.ir/pajohesh وارد شوند و از مطالب بیان شده توسط اساتید بهره گیرند.

 

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 750303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟