به روابط گسترده با کشورهای عضو جنبش عدم تعهد امیدواریم

به گزارش رکنا از اصفهان،سید رضا مرتضوی ادامه داد: در ایران به ویژه در اصفهان که پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی است نام کشور بولیوی با نام “سیمون بولیوار” رهبر انقلابی و شهیر درهم تنیده شده است.

وی همچنین و با اشاره به اینکه خانم رومینا راموس در بهمن‌ماه سال گذشته برای بار دوم به عنوان سفیر بولیوی در ایران انتخاب شده‌اند تصریح کرد: سفیر بولیوی به اصفهان آمده است تا زمینه‌های پشتیبانی کننده عمومی از تعاملات میان دو کشور را بررسی کند.

استاندار اصفهان اظهارداشت: خانم راموس بازدید مفصلی طی دو روز از اصفهان دارند و امیدواریم این تعاملات و شناخت‌های ایجاد شده میان دو کشور، شرایط اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امضا شده در حوزه تجاری، سیاسی و فرهنگی را فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بسیار ویژه استان اصفهان در بخش گردشگری، صنعتی، دانشگاهی و فرهنگی خاطرنشان کرد: اصفهان، جهان‌شهری است با سابقه تمدنی ژرف که همواره در طول تاریخ به مدد مردمان سختکوش و صاحبان کرامت، اندیشه، خردمندان، دلاوران و استعدادهای ذاتی بی بدیلش به خود بالیده و می‌بالد.

در دیدار خانم رومینا راموس، سفیر کشور بولیوی با استاندار اصفهان راه‌های گسترش تبادلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اصفهان_بهمن راعی

 

کدخبر: 741578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟