صدور مجوز بازگشایی برای بیش از 3500 مدرسه استان

به گزارش رکنا؛ «قربانعلی سهرابی» در نشست صمیمی با تیم اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش در دفتر معاونت تربیت بدنی برگزار شد، از اختصاص 25 مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای فرهنگیان و 13 مرکز تجمیعی برای دانش‌آموزان استان خبر داده و گفت: تاکنون 3 هزار و 861 مدرسه چک لیست بهداشتی مربوط به صدور مجوز را تکمیل نموده و مجوز بازگشایی بر اساس اطلس تدوین شده برای بیش از 3500 مدرسه استان صادر شد.

وی با اشاره به وجود 1400 معلم تربیت بدنی در استان مازندران افزود: اعتبارات لازم جهت ایجاد 8 مدرسه ی پویا در سال جاری تأمین و به حساب مدارس مذکور واریز شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در طول 4 سال گذشته در جشنواره شهیدرجایی همواره رتبه اول را در بحث تربیت بدنی در استان داشتیم تصریح کرد: در جشنواره تولید محتوای تربیت بدنی در سطح کشور مقامهای اول و سوم را توسط دبیران و دانش‌آموزان استان کسب کردیم.

وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی بر ضرورت توجه جدی به کلاسهای تربیت بدنی تأکید کرده و گفت: از این پس با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، استعدادیابی 6 رشته ورزشی صرفا در آموزش و پرورش صورت پذیرفته و پایلوت مسابقات این رشته ها از آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.

 

کدخبر: 731495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟