مردم از تجمع در مراکز واکسیناسیون و تست کرونا پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ، محمدرضا خلفی زاده تصریح کرد: در شهر اردبیل برای گروه‌های سنی بالای ۵۰ سال در حال تزریق واکسن کرونا هستیم که امیدواریم بر اساس اعلام مراکز بهداشتی و یا ارسال پیامک افراد در مراکز بهداشتی و تجمیعی برای تزریق واکسن حضور پیدا کرده و از تجمع و ازدحام جلوگیری کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: به هیچ وجه غیر از گروه‌های سنی بالای ۵۰ سال تزریق واکسن برای سایر گروه‌های سنی در شهر اردبیل انجام نمی‌شود و بهتر است از طریق سامانه و یا اطلاع‌رسانی پیامکی مراجعات به مراکز بهداشتی مورد توجه قرار گرفته و از حضور بی‌مورد در این مراکز جلوگیری شود.

خلفی‌زاده در مورد فعالیت مراکز اخذ تست کرونا نظیر مرکز شهید بهشتی و ابوطالب اردبیل که با تجمعات گسترده روبه‌رو بوده است، افزود: با توجه به افزایش علائم ویروس دلتا کرونا در برخی از افراد و شیوع این بیماری، تعداد مراجعات افزایش یافته و ما روزانه یک‌هزار و ۶۰۰ تا یک‌هزار و ۷۰۰ مراجعه را به این مراکز شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با فعال شدن تیم‌های سیار و همچنین تست‌های سریع انتظار می‌رود بستری‌ها نیز کنترل شده و شرایط بهتری را در کنترل این ویروس خطرناک شاهد باشیم.

 

کدخبر: 710685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟