بازدید استاندار هرمزگان از ابرپروژه عمران شهری در بندرعباس + عکس

به گزارش رکنا از بندرعباس، فریدون همتی با اشاره به بازدید میدانی از پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس بیان داشت: به دلیل اهمیت این پروژه، هر دو هفته، از این پروژه با همراهی مدیران مربوطه بازدید می شود و در طول هفته نیز بازرسان نامحسوس حجم کار انجام شده توسط پیمانکاران، دستگاه های اجرایی و شهرداری که کارفرمای پروژه است مورد رصد قرار می گیرد.

همتی، منابع مالی لازم برای اجرای کامل این پروژه را بیش از یک‌هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بلوار با عرض ۱۱۰ متر متشکل از چند لاین تندرو، لاین کٌندرو، دوچرخه سواری، پیاده رو ، اجرای نور پردازی و ... احداث می شود که کاری کم نظیر در حوزه پروژه های عمران شهری در کشور محسوب می شود و با تلاش شبانه روزی به دنبال این هستیم که لاین های اصلی و فرعی این بلوار تا ۳۱ تیرماه سال جاری به اتمام برسد.

استاندار هرمزگان، بلوار ساحلی شرق بندرعباس را یکی از ابرپروژه های عمران شهری برشمرد و گفت: برای اجرای این پروژه هیچ ردیف اعتباری دولتی پیش بینی نشده و به نوعی می‌توان این پروژه را محصول ریسک مدیریتی و یک تصمیم گیری استراتژیک دانست که از ابتدای دولت دوازدهم این ایده را پیگیری کردیم  و اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی اضافه کرد: این پروژه، توسعه گردشگری منطقه را به همراه خواهد داشت و دسترسی مردم به سواحل بکر شرق بندرعباس را تسهیل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: سرمایه گذاری هایی که در ضلع شمالی و با احداث پارک ها و بوستان ها در این بلوار انجام خواهد شد، این پروژه را  به عنوان اثر ماندگار دولت دوازدهم در شهر بندرعباس ثبت خواهد کرد که با بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های لجستیکی و عمرانی چهار پیمانکار بزرگ، مهندسان، معاونت عمرانی استانداری و شهرداری بندرعباس، تلاش داریم این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد و بتواند در توسعه آینده شهر بندرعباس اثرگذار باشد.

انتهای پیام/حیدری

 

بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان دندانپزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباسبازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان دندانپزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباسبازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان دندانپزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس

بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان دندانپزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس

بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان دندانپزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس

بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان دندانپزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس

کدخبر: 689448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟