سهیلا در سکوت تمام شد +عکس

سیدامیر سید زاده در حالی که چند فیلم نمایش داده نشده از جمله «نا‌خواسته» و «مادر قلب اتمی» را در کارنامه دارد، تهیه‌کننده این فیلم است. پیش از این حتی زمان کلید خوردن «سهیلا» از سوی عوامل آن اعلام نشده بود و این فیلم در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت. ساخته جدید غفاری که در ابتدا «صندلی سفید» نام داشت، به احتمال فراوان در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار به نمایش درخواهد آمد.
در «سهیلا» زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی و مهرداد صدیقیان به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم درباره زنی در آستانه میان‌سالی است که می‌خواهد هرچه زودتر ازدواج کند و بچه دار شود. این باعث بوجود آمدن مشکلاتى براى او می‌شود.
از سایر عوامل فیلم می‌توان به نویسنده و کارگردان: محمود غفاری ، تهیه کننده: سید امیر سیدزاده ، سرمایه گذاران: سید محمد سیدزاده و محمود غفاری، مدیرتولید: محمد سیدزاده، مجری طرح: مهدى پور موسى ، صدابرداران: مهدی ابراهیم زاده و حمید محمودی ، عکاس: رویا حسینی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، گروه فیلم‌برداری: مجتبی شادرو، حمید فصاحتی، محمود خراسانی، مدیر صحنه: مهدی سلیمی، دستیار کارگردان: مهناز جارچی ، تدارکات: حامد آزادی و رحیم خاراجی، ترابری: عبدالله صدیق، عباس حسن زاده و محمد بداقی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟