نقشه 10 میلیونی پرستار خانگی برای خانم مسن + عکس

سرهنگ "هرمز عشقی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت خانم مسنی مبنی بر اینکه مبلغ 100میلیون وجه نقد وی سرقت شده است،شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار ماموران آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارق وجه نقد پرستار این خانم مسن بوده، افزود: زن 35ساله ای که وظیفه مراقبت و نگهداری از پیرزن را برعهده داشته با خوراندن داروی خواب آور به وی، 100 میلیون ریال از داخل کمد سرقت و متواری شده بود.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی محل اختفاء متهم را در استان تهران شناسایی کردند، بیان داشت: متهم با ترفندی پلیسی به شهرستان بندرانزلی احضار شده و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و معرفی به قوه قضائیه با قرار وثیقه 400میلیون ریالی روانه زندان شد.
سرهنگ عشقی در پایان از شهروندان خواست، از نگهداری پول و اشیاء گرانقیمت در منزل خودداری کرده و در صورتی که حضور فردی به عنوان پرستار جهت نگهداری سالمند یا کودک در منزل لازم است،حتما به مراکز معتبر و دارای پروانه کسب که اقدام به ارائه چنین خدماتی می کنند، مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟