حضور هیات‌ها و شخصیت های سیاسی در مراسم تسلیت شهادت سید حسن نصرالله

مراسم تسلیت و یادبود شهید سید حسن نصرالله صبح امروز( یک شنبه ) در دفتر حزب الله لبنان در تهران با حضور شخصیت های سیاسی، مقامات کشوری و فرماندهان لشکری آغاز شد.

وزیر کشور: ایران کنار مردم لبنان و جریان مقاومت خواهد ماند

اسکندر مومنی وزیر کشورامروز ( یکشنبه ) در مراسم یادبود و تسلیت شهید نصرالله در دفتر حزب الله لبنان در تهران شرکت کرد.

وزیر کشورگفت: جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحد از گذشته به راه خود در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست اشغالگر ادامه می‌دهد.

 اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم  ابراز تسلیت در دفتر حزب الله لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد :شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله عزیز را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و بدون تردید پیروان مکتب مقاومت ، راه این شهید را ادامه خواهند داد.

وزیر کشور ادامه داد : ملت و دولت ایران در کنار مردم لبنان،جبهه مقاومت و حزب الله خواهند بود و این وظیفه دینی و شرعی ماست و به دنیا نیز اعلام می‌کنیم که ما در کنار مردم لبنان و جریان مقاومت خواهیم ماند و از آن حمایت می‌کنیم.

حضور هیات‌ها و شخصیت های سیاسی در مراسم تسلیت شهادت سید حسن نصرالله

وی در پاسخ به این سوال که پاسخ ایران و جریان مقاومت با این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی چه خواهد بود؟ تصریح کرد : بدون تردید این ترورهای کور و وحشیانه نتیجه‌ای برای بقای این رژیم نخواهد داشت و این اقدامات از روی استیصال است و نتیجه خون پاک این شهید تسریع در سقوط این رژیم اشغالگر خواهد بود.

مومنی با بیان اینکه بعد از این اقدامات و جنایات رژیم صهیونسیتی ، جبهه مقاومت متحدتر و مصمم‌تر به راه خود ادامه خواهد داد، اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم ایران در کنار مردم لبنان، جبهه مقاومت و حزب الله عزیز خواهد بود و از آنها حمایت می‌کند.

حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در دفتر حزب الله لبنان

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه با حضور در دفتر حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهید نصرالله در تهران حاضر شد.

حضور هیات دولت یمن در دفتر حزب الله لبنان در تهران

نمایندگان دولت یمن با حضور در دفتر حزب الله لبنان شهادت «سید حسن نصرالله» را به نمایندگان حزب الله در تهران تسلیت گفتند.

حضور نماینده جنبش مقاومت حماس در دفتر حزب الله لبنان

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران با حضور در دفتر حزب الله لبنان شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

 حضور فرمانده سابق نیروی انتظامی در دفتر حزب الله لبنان

سردار احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادبود و تسلیت سید حسن نصرالله حاضر شد.

حضور رئیس جمعیت هلال احمر در دفتر حزب الله لبنان

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم یادبود شهید نصرالله در دفتر حزب الله حاضر شد.

حضور سفیر و هیاتی از سوریه در دفتر حزب الله لبنان

سفیر و دیپلمات های ارشد جمهوری عربی سوریه در تهران در مراسم یادبود شهید نصرالله که در دفتر حزب الله در حال برگزاری است حضور پیدا کردند.

حضور برخی مسئولین وزارت امور خارجه در در دفتر حزب الله لبنان

فتحعلی معاون اداری و مالی، شوشتری مدیرکل غرب آسیا، فضلی مدیر پیشین حوزه وزارتی و جمعی دیگر از مسئولان وزارت امورخارجه برای تسلیت شهادت شهید نصرالله در دفتر حزب الله لبنان در تهران حاضر شدند.

کدخبر: 1045882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟