سازماندهی ماموریت سازمان ها و شرکت ها بر اساس اولویت های شهر و شهرداری در دستور کار است

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا.. فروزنده در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: امور مجامع هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها بوده و اهم وظیفه آن نظارت بر اجرای قوانین در سازمان‌هاست.

 معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی شرکت ها ایجاد بهره وری و سود آوری برای مجموعه شهرداری است، افزود: بازنگری و اصلاح در ساختار شرکت ها، قوانین و مقررات آنها، و بروز رسانی شرکت ها در مسیر هوشمند سازی را دنبال می کنیم، که این امر باید در چارچوب یک برنامه دقیق، منسجم و منظم انجام شود.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اولویت بندی پروژه های عمرانی گفت: تلاش داریم پروژه‌هایی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا به سرعت به اتمام برسد و عملیات اجرایی پروژه‌های جدید نیز شروع شود. 

معاون  مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به همراهی و همدلی پرسنل در اجرای اهداف سازمان ادامه داد: امیدوارم با همفکری و همراهی پرسنل خدوم شهرداری تهران، در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان گام برداریم.

 گفتنی در این مراسم از زحمات امیر یزدی تقدیر و تشکر بعمل آمد و قنبریان به عنوان سرپرست اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران معارفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟