بی احترامی آشکار زاکانی به نمایندگان مردم تهران در شورای شهر / مهلت 10 روزه شهردار تهران تمام شد + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ۱۱ شهریور 1403، سوده نجفی، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ، از علیرضا زاکانی ، شهردار تهران سوالی را مطرح و آن را به رئیس شورای شهر، یعنی مهدی چمران تقدیم کرد. با این وجود، طرح سوال ۱۱ شهریور نجفی را تذکر عنوان کرده بودند؛ لذا او یک بار دیگر سوالش را در تاریخ 25 شهریورماه مطرح کردم.

سوده نجفی گفته بود: ۳ روز قبل از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اقدام به آغاز عملیات ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی کرد؛ اما بعد از انتخابات، این موضوع به فراموشی سپرده شد. این امر مصداق بارز وعده خلاف واقع به شهروندان بوده و سبب بی اعتمادی مردم به مدیریت شهری خواهد شد.

او در صحن شورا در روز 25 شهریورماه عنوان کرده بود که به سوالش اصرار دارد و خواستار حضور شهردار در صحن شورا برای پاسخ به آن است.

زاکانی به جای پاسخگویی به عضو شورا، برای خبرنگاران تور بازدید برگزار می کند! 

سوده نجفی همچنین به برگزاری تور بازدید خبرنگاران از پروژه های مسکونی که مربوط به سوال وی بود انتقاد کرده و گفته بود: متاسفانه شهرداری به جای پاسخگویی، اقدام به برگزاری تور بازدید با حضور خبرنگاران کرده و در اقدامی عجیب بنده را هم به این تور دعوت کرده که در زمان مناسب به این موضوع خواهم پرداخت.

بی احترامی آشکار زاکانی به نمایندگان مردم تهران در شورای شهر

امروز آخرین مهلت حضور شهردار تهران برای پاسخ به سوال مطرح شده سوده نجفی بود که حضور پیدا نکرد. حال باید دید، اعضای موافق علیرضا زاکانی در شورای شهر تهران، به این بی احترامی آشکار وی به صحن شورا، چه واکنشی نشان می دهند.

کدخبر: 1045667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی