نامه جعلی برای تخریب علیرضا زاکانی شهردار تهران

به گزارش رکنا، رسانه های معاند و کانال های تلگرامی در آخرین اقدامات با انتشار خبر نامه جعلی و حاشیه سازی به قصد تخریب علیرضا زاکانی، شهردار تهران در فضای مجازی را داشتند که این خبر کاملا تکذیب و جعلی بودن آن مشخص شد.

ماجرا از این قراراست که در این خبر جعلی انتشار دهندگان مدعی انتشار نامه ای از سوی دفتر مقام معظم رهبری و واگذاری ماموریتی به  شرکت«ایستا سازه» است که انتشار دهنده آن قصد تشویش اذاهان عمومی داشته است.

photo_2024-07-26_13-40-42

بنا به اخبار منتشر شده  که ادعا می کند سایت «ایستا سازه» از سوی وزارت ارشاد مسدود شده است، این ادعا و مسدودیت سایت این شرکت از سوی مهندس هومن فتاحی رئیس هیات مدیره شرکت قویا تکذیب شد. نامه ای با این مضمون که در تصویر خبر کانال تلگرامی معاند منتشر شده در این سایت وجود ندارد و این سایت مشغول به فعالیت است.

photo_2024-07-26_14-05-21

ضمن اینکه؛نامه اداری که در تصویر دیده می شود جعلی است و به هیچ وجه  شامل چارچوب نامه های اداری شهرداری تهران  در آن رعایت نشده است.

علاوه بر اینکه این رسانه مدعی است که دادسرای ناحیه ۳ تهران (ونک)  مسئول رسیدگی به اتهامات ‌این شرکت شده است که بنا به اعلام مقامات قضایی چنین اتهاماتی به  این شعبه ارجاع داده نمی شود و کاملا دروغ بودن ادعاها مشخص است.

 بازهم جعل و باز هم شیوه ناشیانه

 عبدی مدیا هم برای این نامه جلعی نوشت: جاعلین برای تخریب علیرضا زاکانی حتی اصول اولیه مکاتبات شهرداری و شماره نامه و نحوه طبقه بندی مکاتبات مثلا مشابه و رونوشت دادن را هم بلد نیستند.

 و این جاعلین تصور میکنند تخریب به این شیوه راهگشاست.

جعل و دروغ با هر هدفی خصوصا بازی دادن مردم محکوم است.

کدخبر: 1022411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟