ارتقای توانمندی‌های نظامی و اقتصادی از برکات دفاع مقدس است

امیر سرتیپ رضا آذریان شامگاه جمعه در یادواره 32 شهید دهستان کنگور در روستای حیدرآباد شهرستان کلاله اظهار داشت: دشمنان با تجهیز و تحریک صدام برای حمله به ایران، قصد نابودی جمهوری اسلامی ایران را داشت.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همت و تدابیر بلند امام خمینی(ره) در هدایت مردم و نیروهای نظامی با توکل به خدا همه نقشه‌های دشمن را به شکست کشاند.

امیر آذریان گفت: دفاع مقدس افتخار کشور و ملت ایران است چرا که انقلاب اسلامی را بیمه کرد و به پاس جانفشانی‌های شهداست که امروز در عزت و سربلندی قرار گرفته‌ایم.

امیر آذریان گفت: اگر امروز همه مردم و مسئولان در انجام وظیفه خود کوتاهی کنیم فردا باید پاسخگوی شهدا باشیم.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا گفت: ما ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود؛ حتی اگر در این مسیر به شهادت برسیم.

امیر آذریان به پیشرفت‌های علمی و نظامی هم پرداخت و ادامه داد: ارتقای توانمندی‌های نظامی و اقتصادی از برکات دفاع مقدس و خون شهیدان است که برای حفظ و ارتقای آن، در دفاع از آرمان‌های شهدا و کیان کشورمان تلاش می‌کنیم.

سرهنگ مصطفی‌لو فرمانده سپاه شهرستان کلاله هم در این مراسم گفت: توجه به فرهنگ عاشورایی سبب شد، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس رقم بخورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 311333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟