افتتاح مرکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان شهرستان بافت

محمد محسن بیگی در آیین افتتاح این مرکز آموزشی و رفاهی اظهار کرد: در آموزش و پرورش ظرفیت های بزرگ و ارزشمندی وجود دارد که شناسایی و استفاده از این ظرفیت ها نقش موثری در کیفیت بخشی به برنامه ها و فعالیت های دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: افتتاح و راه اندازی مکان های درمانی، آموزشی و رفاهی ویژه فرهنگیان اقدامی موثر برای حفظ شأن، شخصیت و ارتقاء عزتمندی و رضایت مندی معلمان است و نقش موثر و مستقیمی در ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.

وی از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و موثر ترین دستگاه اجرایی کشور از نظر سرمایه های اجتماعی، انسانی و فیزیکی نام برد و گفت: در چهار سال اخیر در استان از همه ظرفیت ها برای راه اندازی و تجهیز مکان های آموزشی، درمانی و رفاهی فرهنگیان استفاده شده است.

گفتنی است؛ مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بافت در زمینی به مساحت بیش از 2 هزار و 500 متر مربع و زیر بنای 850 متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل درآمد های اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است؛ مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بافت ظرفیت پذیرش و اسکان 50 نفر را در 13 سوئیت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟