فیلم ناگفته های آزاده زارعی از آوای باران بعد از 10 سال  ! / آنچه نمی دانستید !

بازیگران سریال آوای باران پس از پخش مجدد این سریال از شبکه آی فیلم باز هم بعد از چند سال بر سر زبان ها افتادند. باران یا همان آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون با تغییرات چشمگیر این روز ها بیش از پیش در فضای مجازی سر و صدا کرده است.

آزاده زارعی ، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون دختری خوش قلب ، خون گرم و مهربان با حضور سبز خود در رکنا از پشت پرده فیلم آوای باران تا ازدواج و حرف های تلخ کودکان کار صحبت کرد.

وی متولد 10 خرداد ماه 1368، است که با منشی گری صحنه پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشت و با نقش باران در سریال آوای باران و همچنین بازیگری در فیلم های دیگر در سینما و تئاتر حضور متفاوتی را رقم زده است. زارعی در سال 1389 در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور با کوتاه کردن کامل موهایش و استایل مردانه ، نقش پسری را بازی کرد که این فیلم به توقیف 7 ساله رسید و پس از 7 سال منتشر شد.

وی در گفت و گوی اختصاصی با رکنا در ابتدا خود را این گونه معرفی کرد: من یک هنردوستم نه هنرمند، با راه‌ها و اهداف زیاد! خوشحالم که در مسیری قرار دارم که از آن لذت می‌برم و در حال پیشرفت هستم.

ناگفته های آزاده زاری از آوای باران بعد از چند سال

پشت پرده چاقی آزاده زارعی در آوای باران

آزاده زارعی خصوص تفاوت ظاهری خود در سریال آوای باران و واقعیت گفت: سوال هر روز و هر کسی که من را می‌بیند این است که بعد از آوای باران چطور انقدر لاغر شدی؟

اما فکر می‌کنم حالا در چاق‌ترین وزنم هستم. این سوالات به خصوص در تلویزیون و به ویژه در سریال "آوای باران" مطرح می‌شود زیرا در مواجهه با سانسورهای تلویزیون، گاهی اوقات باید  لباس‌های اورسایز را برای پوشیدن انتخاب کنیم. برخی از این سانسورها به دلیل نقش‌هایی است که ایفا می‌کنیم ایجاد می‌شود. به عنوان مثال، سریال آوای باران در فصل زمستان بود و من در فیلم دو لایه سویشرت زیر لباسم پوشیده بودم و کت گشادی روی آن! برای نقش یک کودک کار که نمی توان از لابس های برند استفاده کرد و باید زندگی یک فقیر را این طور به نمایش کشید.

در خصوص حواشی جدیدی در فضای مجازی شکل گرفت که خبر از ساخت سری دوم این سریال می دهد ، آزاده زارعی یکی از بازیگران نقش اصلی این سریال اظهار کرد : من تا این لحظه اطلاعی از ساخت سری دوم سریال آوای باران ندارم و نمی توانم این حواشی را تایید کنم!

خبرنگار مهلا رنجبران

کدخبر: 962626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟