بهران پلاس، خدمتی جدید از شرکت نفت بهران

به گزارش رکنا، رامین شفیعی، مدیرعامل شرکت بازرگانی بهران در تشریح این فعالیت گفت: برند خدمات بهران پلاس با راه‌اندازی مراکز زنجیره‌ای ارائه خدمات تعویض روغن موتور و خدمات وابسته به آن در سراسر کشور فعالیت خواهد کرد. تمامی محصولات بهران در این مراکز در دسترس عموم مردم قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال در برخی مواقع سال به علت افزایش تقاضا برخی محصولات پرفروش بهران در بازار مصرف کمیاب می‌شود که با راه‌اندازی این مراکز خدماتی در چنین مواقعی نیز تمام محصولات پرفروش بهران در دسترس متقاضیان خواهد بود.

وی ادامه عنوان کرد: در این مراکز، فروش روغن انجام نمی شود، بلکه ارائه خدمات تعویض روغن با محصولات بهران انجام خواهد شد؛ از اینرو مشتریان بهران می‌توانند با اطمینان خاطر از اصل بودن و با کیفیت بودن روغن، خدمات تعویض روغن و خدمات وابسته به آن را دریافت کنند.

شفیعی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در این مراکز با قیمت‌های دولتی سازمان حمایت و خدمات اتحادیه لاستیک صورت می گیرد بدین صورت خدماتی با کیفیت با قیمت مناسب ارائه می شود. همچنین یک نرم‌افزار جامع با نام “ناب” آماده بهره‌برداری شده تا با اولین مراجعه متقاضی به دریافت خدمات، تمامی اطلاعات مشتری در این سامانه ثبت خواهد شد و در هر زمان دیگر با مراجعه به هر مرکزی در هر نقطه کشور، تمامی اطلاعات توسط اپراتور قابل خوانش و در دسترس بوده که این کار به ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان کمک خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی بهران تصریح کرد: این مراکز با بالاترین استانداردها ارائه خدمات خواهند کرد و در راستای مشتری مداری، علاوه بر آراستگی ظاهری مراکز، یک محیط مناسب جهت انتظار مشتریان در زمان ارائه خدمات به منظور حفظ شئونات مشتری در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری، ۵۰ مرکز ارائه خدمات با نام تجاری بهران پلاس (بهران+) در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی خواهد شد. شفیعی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب با نام “جهش تولید با مشارکت مردم”، گفت: به جهت مشارکت مردم در این سرمایه گذاری، برای راه‌اندازی مراکز در استان‌های مختلف، متقاضیان می‌توانند با ارائه ملکی مناسب، جهت اخذ نمایندگی اعلام آمادگی کنند که این ملک می‌تواند با مالکیت فرد باشد و یا با اجاره ۵ ساله، در اختیار فرد قرار گیرد؛ در این صورت سرمایه اولیه تجهیز مرکز توسط بهران به صورت وام در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و محصولات بهران نیز به صورت امانی به این مراکز داده خواهد شد تا مردم با کمترین سرمایه‌گذاری بتوانند در این کار بزرگ مشارکت داشته باشند

کدخبر: 999066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟