واکنش دردناک مردم به درگذشت داریوش مهرجویی ! / انسان ارزشمندی از دست دادیم !

داریوش مهرجویی / بیوگرافی داریوش مهرجویی قتل داریوش مهرجویی / همسر داریوش مهرجویی / علت مرگ داریوش مهرجویی

مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی در تالار وحدت برگزار شد و جمعیت عظیمی از مردم برای همدردی با ایشان حضور یافتند، مردمی که هر کدام به دلایل خاصی یا حتی سکانس فیلمی به ایشان ارادت داشتند و حالا با دیدن پیکر بی جان این هنرمند و همسرش در شوک عمیقی فرو رفتند.

واکنش های متفاوت مردم در پی درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش را در ادامه مشاهده می کنید.

روزهایی که می گذر کم کم غم از دست دادن هنرمندان این سینما داغ جدیدی را بر دل همه به جای می گذارد ، درست همان جا که هر کدام از مردم و هنرمندان با غم نبود آتیلا پسیانی کنار می آمدند ، خبر وحشتناک قتل داریوش مهرجویی و همسرش این بار به میان آمد.

بازیگرانی که در حیرت به صحنه ی سخنرانی خیره می شدند و باور نمی کردند که دیگر این هنرمند و کارگردان بزرگ در میانشان نیست.

در حاشیه بازیگران

گوهر خیراندیش در هر لحظه با خود تکرار می کرد چه طور می شود؟ رو به هنرمندان دیگر می گفت شما باورتان می شود؟

هنرمندان در مراسم داریوش مهرجویی

در این میان گلاب آدینه از دیگر هنرمندانی بود که چشمانش از اشک خشک نمی شد و با هر جمله سخنرانی بیشتر به گریه می افتاد. در این مراسم جو متفاوتی به میان بود ، چهره غمزده پریناز ایزدیار درحین عکاسی خبرنگار رکنا ، دل همه را خون کرد.

هنرمندان در مراسم داریوش مهرجویی

سارا بهرامی در این میان دیر به مراسم رسید و در سخنرانی حضور نداشت.

همچنین محمدرضا گلزار در لحظات پایانی این مراسم حضور یافت و با به آغوش کشیدن بسیاری از بازیگران عرض تسلیت خود را اعلام کرد ، این بازیگر برای خروج از مراسم به در اصلی رجوع کرد که در برای او باز نشد و بالاجبار از میان مردم گذر کرد تا کنار بازیگران دیگر قرار بگیرد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

خبرنگار : مهلا رنجبران
کدخبر: 938086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟