قتل شیشه ای باران کوچولو در سریال آکتور / حقیقت تلخی که در این فیلم دلتان را می لرزاند!
حجم ویدیو: 52.17M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. سکانسی از این سریال به مادری قاتلی می پردازد که فرزند خود را پس از مصرف مواد مخدر به قتل رساند.

سکانسی که بیانگر موضوع مورد بحث اجتماعی است و سلامت روان بسیاری از معتادان را تحت تاثیر خود قرار است. بار روانی این سکانس پر حاشیه، از آن جایی آغاز می شود که یک زن دست به قتل کودک خود می زند ، درست همان نقطه ای از زندگی ای که عامه مردم به این باور رسیدند حس مقدس مادر و فرزندی جایگزینی ندارد و نخواهد داشت ، اما پاسخ به پرسش این که چطور می توان به درجه ای از خشونت رسید که این بار یک والد دست به قتل فرزند خود بزند ، تنها می تواند تاثیر کثیف و تشویش آفرین مواد مخدر بر مغز باشد.

حقیقت تلخی که مادر باران کوچولو رقم زد

در حقیقت این ماجرا و جدا از این سکانس سریال آکتور به پرونده ی حقیقی قتل شیشه ای اشاره می شود، در این پرونده مادر باران 7 ساله که با نامزد خود زندگی می کرد، پس از مصرف شیشه و توهمات ناشی از آن فرزند خود را با دستانش خفه و سپس جسدش را به مدت 8 ماه در یخچال خانه نگهداری کرد . این زن در اعترافات خود بیان کرد فرزندش را در حالی که از او درخواست می کرد برایش کتاب بخواند و با او بازی کند به قتل رساند و پس از آن جسدش را تا زمانی که جای مناسبی برای دفنش پیدا کند به مدت 8 ماه در یخچال خانه نگهداری می کرد.

او در پاسخ به این پرسش که چطور شد فرزندت را به قتل رساندی گفت : من نمی‌خواستم بچه خودم را بکشم اما مصرف مواد مخدر باعث شده بود که حال خوبی نداشته باشم.

سناریوی تکراری قتل های تلخی که پس از مصرف مواد مخدر رخ می دهد این بار بازتابی در سریال پر مخاطب آکتور داشت.

مهلا رنجبران

کدخبر: 888332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟