اعمال قانون بیش از 17633 دستگاه خودرو به توقیف ساعتی / انتقال 20567 دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ

به گزارش خبرنگار رکنا: سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار اعمال قانون پلیس نامحسوس در شهر تهران اظهار کرد: در 11 ناهه گذشته از سال جاری تیم های پلیس گشت نامحسوس عددی بالغ بر 17633 دستگاه خودرو متخلف را به صورت توقیف ساعتی اعمال قانون کرده اند.

سرهنگ کشیر گفت : بسیاری از تخلفات صورت گرفته از سوی رانندگان عمدی نبوده و بر همین اساس در طرح جدیدی که توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام اجرایی شده است به سوابق راننده ، نوع رفتار با ماموران پلیس و .. توجه شده و بر اساس آن خودروی این شخص به صورت توقیف ساعتی اعمال قانون خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمام تلاش پلیس راهور این است که به راننده متخلف آموزش های لازم را داده تا وی متوجه این موضوع باشد که اگر در طول مسیر مرتکب تخلفی شد و با رفتار صحیح او پلیس خودروییش را به پارکینگ منتقل نکرد به دلیل این است که در روزهای پایانی سال شهروندان دچار مشکل و دردسر نشوند.

این مقام انتظامی با تاکید بر آمار 11 ماهه سال جاری و توقیف 20567 دستگاه خودروی متخلف و انتقال آن به پارکینگ گفت: از این پس به صورت ویژه تری با رانندگانی که به صورت مداوم دست به تخلف زده و نظم وامنیت شهروندان دیگر را به خطر می اندازند برخورد خواهد شد.

 

کدخبر: 977817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟