دومین قربانی شیطان موتور سوار شناسایی شد / آزار سیاه در نان فانتزی فروشی شرق تهران

به گزارش اختصاصی رکنا، مرد شیطان صفت که اسفند ماه سال گذشته دختر جوانی را پس از تهدید سوار بر موتورش به شمال تهران برده بود و در یک پارک هدف نیت شوم خود قرار داده بود روز 15 آذر ماه و پس از 8 ماه فرار دستگیر شد.

این شیطان موتور سوار در حالی ابراز پشیمانی می کرد و عنوان داشت تحت تاثیر مواد مخدر دست به این اقدام شیطانی زده است که گویا دیگر زن دیگری را هدف نیت شوم خود قرار نداده بود اما انتشار فیلم و اعترافات مرد شیطان صفت کافی بود تا دومین شاکی پرونده که یک زن جوان است ظهر امروز با حضور در اداره 16 پلیس آگاهی تهران پرده از اقدامات این متهم قوی هیکل بردارد.

آزار زن جوان در مغازه نان فانتزی

بررسی ها نشان از آن دارد که آبان ماه امسال زن جوان با حضور در کلانتری 106 نامجو از گرفتار شدن در حمله مرد قوی هیکلی در مغازه اش خبر داد و تحقیقات پرونده برای رسیدن به سرنخی از شیطان قوی هیکل در دستور کار کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

زن جوان گفت: من در یک مغازه نان فانتزی فروشی کار می کنم، اواسط آبان ماه ساعت 7 صبح یک مرد برای خرید نان وارد مغازه شد و زمانیکه مطمئن شد من در مغازه تنها هستم با تهدید چاقو مرا به اتاق پشت صندوق برد و به من تجاوز کرد.

دوربین های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت و تجسس ها برای دستگیری مرد شیطان صفت ادامه داشت تا اینکه صبح امروز فیلم گفتگو با شیطان موتور سوار پس از دستگیری منتشر شد و دومین قربانی این شیطان قوی هیکل با دیدن این فیلم به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و این مرد را همان شیطان بی رحم معرفی کرد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص این پرونده و شاکیان احتمالی آن همچانا در دستور کار اداره 16 پلیس آگاهی قرار دارد.

 

کدخبر: 953893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟