قاتل صاحب ساندویچی در زندان به دار آویخته شد / صبح امروز به اجرا در آمد

به گزارش رکنا، ساعت 2 بامداد روز 28 خرداد سال 97 ماموران کلانتری 128 تهران‌نو در تماس با بازپرس کشیک قتل اعلام کردند مرد 73 ساله‌ای  هدف ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان بوعلی به علت شدت جراحات به کام مرگ فرورفته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل از شعبه 3دادسرای امور جنایی به همراه تیم تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد مقتول هدف چند ضربه چاقو قرار گرفته اما ضربه کاری به سینه وی وارد شده است.

پسر مقتول در اظهارات اولیه به بازپرس گفت: من و پدرم در خیابان دماوند مغازه ساندویچی داریم و منزلمان بالای مغازه قرار دارد، پدرم حدود 2  هفته قبل با مرد جوانی به علت نامشخصی درگیر و زخمی شده بود و حدود ساعت 12 شب گذشته نیز در حال بستن مغازه بودیم که من به خانه رفتم و زمانیکه به مغازه بازگشتم دیدم پدرم غرق در خون روی زمین افتاده است؛‌ احتمال می‌دهم همان فردی که دو هفته قبل پدرم را زخمی کرده، پدرم را به قتل رسانده باشد.

پسر مقتول مشخصات متهم را به کارآگاهان و بازپرس اطلاع داد که حدود ساعت 3 بامداد مأموران کلانتری حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی اعلام کردند مرد جوانی با مشخصات اعلام شده سوار بر موتورسیکلت است که با دستور بازپرس امور جنایی تهران مأموران وی را بازداشت کردند همچنین در بررسی موتورسیکلت متهم، یک قبضه چاقوی خونی کشف شد.

متهم پس از بازداشت قتل را به گردن گرفت و انگیزه اش را اختلاف دانست.

در حالی که متهم در بازداشت بود در تحقیقات مشخص شد این مرد از لحاظ روحی و روانی دچار اختلالات  روانی با علائم خلقی محرز بوده و در طی 3 سال زندانی بودنش به بیمارستان رازی جهت مداوا انتقال داده شده است و در نهایت رای قضات داداگاه کیفری متهم را به قصاص محکوم کردند.

حکم صادره به دیوانعالی کشور ارجاع و مورد تایید بر این حکم زده شد و عامل جنایت در لیست اعدامی قرار گرفت تا اینکه صبح امروز قاتل مرد ساندویچ فروش پای چوبه دار رفت و حکم قصاص به اجرا در آمد.

 

 

 

کدخبر: 950775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟