۹۴ درصد جریمه‌ها با دست‌افزار ایرانی "سپهر" انجام می‌شود / استفاده از ربات‌های هوشمند برای اعمال قانون

به گزارش رکنا؛ سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی صبح امروز در رزمایش پلیس بزرگراه اظهار کرد: ماموران راهور به صورت شبانه‌روز طرح‌های مختلف نوروزی، تابستانه و طرح ویژه اربعین را برگزار کردند و 62 میلیون خدمت را به مردم ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه خدمات پلیس نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است، افزود: بیش از 80 درصد از مردم از خدمات پلیس راهور رضایت داشتند.

هادیانفر از افزایش 28 درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: 32 دستگاه در کشور در امر تصادفات نقش دارند؛ پلیس راهور 4 وظیفه اصلی را برای خود ترسیم کرده است.

رئیس پلیس راهور گفت: مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد و کاهش سوانح و ایمنی بالا و ارائه خدمات آسان چهار وظیفه اصلی پلیس راهور است.

وی ادامه داد: بیش از 2 هزار و 610 دستگاه وسیله نقلیه مناسب به کشور تزریق کردیم و پلیس بزرگراه با چنین عِده و عُده‌ای در 13 کلانشهر انجام وظیفه می‌کند و با پدیده‌ها و ناهنجاری‌ها برخورد خواهد کرد.

هادیانفر خاطرنشان کرد: 94 درصد اعمال جریمه با دست‌افزار ایرانی سپهر انجام می‌شود، این دست افزارها قدرت هوشمندسازی در پلیس را افزایش داده است.

رئیس پلیس راهور گفت: ربات های هوشمند پلیس با بیش از 99 درصد صحت اعمال قانون و جریمه را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی و در سال جاری کروکی الکترونیکی را در کشور اجرایی می‌کنیم، این سبک کروکی 9 ماه است که به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

 

کدخبر: 867439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟