قتل خونین که از اینستاگرام بیرون زد ! / قاتل تهرانی محاکمه شد !

به گزارش رکنا؛ وی در حالی در دادگاه کیفری تهران محاکمه می‌شود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

جنایت خیابانی

 رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوم دی ماه سال ۱۴۰۰ به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی در قرچک ورامین آغاز شد .در آن درگیری که میان سرنشینان ۵ سرنشین یک دستگاه خودرو کوییک و دو سرنشین خودرو جک رخ داده بود مرد30 ساله ای به نام مجید زخمی و به بیمارستان لقمان منتقل شد. وی  از ناحیه سر مورد اصابت جسم سخت قرار گرفته بود تحت درمان قرار گرفت. اما شدت شکستگی جمجمه به حدی بود که وی ساعتی بعد تسلیم مرگ شد .

پسر عمویش که وی را به بیمارستان رسانده و شاهد ماجرا  بود سرنشینان خودروی کوییک را به عنوان عامل درگیری دسته جمعی معرفی کرد .

وی گفت: آنها همگی چوب همراه داشتند که به ما حمله ور شدند و من و پسرعموم را زدند. من با سختی توانستم سوار ماشین شوم و پسر عمویم را به بیمارستان منتقل کنم .آنها از بچه محل های پسرعمویم بودند و قبلا با هم اختلاف شداتند.

به دنبال اظهارات این مرد ماموران پلیس به بررسی فیلم دوربین های مداربسته خیابان پرداختند و دریافت عامل جنایت مرد ۳۲ ساله ای به نام هادی است و او با چوبه به سر قربانی زده است. اما سایر دعوا کنندگان نیز چوب همراه داشته اند.

 با افشای این ماجرا هادی ردیابی و بازداشت شد و به درگیری دسته جمعی به خاطر کل کل  در اینستاگرام اعتراف کرد.

اعتراف به قتل به خاطر کل کل در اینستاگرام

وی گفت : از مدتی قبل مجید را می شناختم.ما با هم بچه یک محل بودیم. مدتی قبل  سر موضوعی با هم درگیر شدیم و کینه هم را به دل داشتیم. چند روز قبل از این ماجرا او  در اینستاگرام برایم استوری  گذاشته و با من کل کل  کرده بود. من هم روز بعد استوری گذاشتم. اما استوری را در جواب او نگذاشته بودم.  اما او فکر کرده بود استوری را به خاطر او گذاشته ام. کل کل ما در فضای مجازی ادامه داشت تا اینکه آن روز من به همراه چهار نفر از دوستانم سوار بر کوییک  ، مجید و پسر عمویش را در خیابان دیدیم. او به ما ناسزا گفت و  ما با  هم درگیر شدیم. در آن دعوا ما همگی چوب در دست داشتیم  که دعوا بالا گرفت و  من یک ضربه به سر مجید زدم.اما قصد کشتن او را نداشتم و فقط می خواستم او را ادب کنم تا در فضای مجازی با من کل کل نکند.

 به دنبال اعتراف های وی چهار همدستش نیز به اتهام شرکت در نزاع  منجر به قتل بازداشت شدند.

 پرونده آنها با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا هادی به اتهام قتل و سایرین به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل  به زودی در دادگاه محاکمه شوند.

 پدر و مادر قربانی از طرف خودشان و نوه خردسالشان درخواست قصاص را مطرح کرده‌اند.

 

کدخبر: 821646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟